מניית לייבפרסון >> שירות חדש של החברה וגוגל יאפשר לעסקים לתקשר ישירות עם לקוחות ממנוע החיפוש ובאפליקציית המפות של גוגל

במהלך תקופת הקורונה עלה השימוש של לקוחות בהודעות טקסט בכ-40%. המניה זינקה בכמעט 10% לנוכח החתימה על ההסכם

 

 
יובל מטלון מנכל לייבפרסוןיובל מטלון מנכל לייבפרסון
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2020

ש
על פי בדיקת MFV הקרנות הגיעוד לשיא אחזקה בתחילת 2019 אך מאז המגמה היא דווקא להקטין אחזקה.
 
 
 
לייבפרסון הודיעה בסופ"ש האחרון על ערוץ תקשורת חדש שיאפשר לחברות להעניק שירות מותאם אישית,יעיל ומהיר ללקוחות באמצעות התכתבות ישירה כבר מתוך עמוד תוצאות החיפוש של גוגל. בעמוד החיפוש תיפתח תיבת התכתבות ייחודית תחת שם החברה אותה חיפש הלקוח, ללא כל צורך להיכנס לאתר אינטרנט כזה או אחר. השירות יעבוד באופן זהה גם כאשר לקוח מחפש שם של חברה בתוך אפליקציית המפות של גוגל. 
 
באמצעות השירות החדש, שישלב טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית ומענה אוטומטי מתקדם, יוכלו חברות להתכתב עם לקוחות ולאפשר להם לקבל מענה מותאם אישית, ללא צורך בהמתנה לנציג. החברות יוכלו לנתח בזמן אמת רגשות וכוונות של לקוחות הפונים אליהם ולהצליח להעניק ללקוחות שירות מהיר ויעיל, וכן גם למכור מוצרים מרחוק. 
 
מנתונים שנאספו באמצעות לייבפרסון מכ- 20,000 לקוחות בעולם נמצא כי הערוץ המועדף של לקוחות לתקשר עם חברות בתקופה הקורונה היה הודעות טקסט, עם עלייה של למעלה מ 40% בשימוש של לקוחות בערוץ זה בבקשה לקבלת שירות או לרכישה של מוצר. בנוסף, נמצא כי חברות שהחלו לתת מענה באמצעות הודעות טקסט שיפרו את שביעות הרצון של לקוחותיהם ב כ- 25% ובמקביל הגדילו את היקף המכירות ללקוחות בשיעורים דומים. 
 
לדברי יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל: "בימים אלו חברות צריכות לאפשר ללקוחות לתקשר איתן בצורה ישירה ונוחה באמצעות הודעות ולא לתת להם להמתין שעות על הקו למענה קולי או לרפרף בין דפי אינטרנט מייגעים. הודעת טקסט היא אמצעי התקשורת הפופולרי ביותר בעולם בעשור האחרון- רק בשנה האחרונה נשלחו כמעט 13 מיליון הודעות טקסט כל דקה. חברות שיבינו את הפוטנציאל הטמון בחיבור ללקוחות באמצעות הודעות טקסט יגדילו משמעותית את היכולת שלהם להצליח לצמוח, גם בתקופה המתאגרת הזאת״. 

 

x