מהבורסה לאלו"ט: עדית יערון מונתה למנהלת אגף פיתוח משאבים באגודה לילדים ובוגרים עם אוטיזם

בין תפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת השיווק והתקשורת ודוברת הבורסה לניירות ערך, ומנהלת שותפויות ופיתוח משאבים בשותפויות רוטשילד

 

 
עדית יערוןעדית יערון
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/07/2020

 
עדית יערון מונתה למנהלת האגף לגיוס ופיתוח משאבים באלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם. בתפקידה הקודם שימשה יערון כמנהלת שותפויות ופיתוח משאבים בשותפויות רוטשילד, עמותה המפעילה תכניות מנהיגות לצעירים בפריפריה.
 
ליערון ניסיון עשיר בתחום שיווק, פיתוח משאבים, תקשורת ועבודה מול משקיעים ותורמים. בין תפקידיה בעבר: ניהול השיווק והתקשורת של הבורסה לניירות ערך, שיווק ופיתוח משאבים באגודה למען החייל, הקמה וניהול חברת יחסי הציבור של מקאן ישראל, וניהול לקוחות ב"גיתם מערכות תדמית".
תוביל את תחום פיתוח המשאבים באלו”ט שאחראי על גיוס משאבים ופיתוח שיתופי פעולה. הכספים המגוייסים מוקדשים למימון פעילות החינוך, הטיפול והרווחה של הילדים, הבוגרים ובני משפחותיהם, להקמה של מסגרות דיור, ולמימון פעילויות קידום זכויות.
 
"אני נכנסת לתפקיד בתקופה מאוד קריטית לפעילות המגזר השלישי בישראל, בה ארגונים חברתיים ואלו"ט ביניהם נאבקים כדי לספק שירותים חיוניים לאוכלוסיית הילדים והאנשים שזקוקים להם כעת יותר מתמיד", אומרת עדית יערון. "אעשה את המיטב על מנת לסייע לרווחת הילדים והבוגרים עם אוטיזם ולבני המשפחות, ולגייס את המשאבים כדי למלא את הצרכים ההולכים וגדלים". 
 
יואב חפר, מנכ"ל אלו"ט: "עדית מביאה איתה לתפקיד ניסיון רב בתחום פיתוח המשאבים ועבודה מול משקיעים ותורמים אשר תסייע לאלו"ט בחיזוק מעמדה הציבורי כעמותה המובילה בתחום האוטיזם בישראל ובהרחבת מעגל ידידים ותומכים בארץ ובחו"ל"
אלו"ט – אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם – היא עמותת הורים המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם בישראל לאורך כל מעגל חייו. העמותה פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, להפעלת מסגרות טיפוליות – חינוכיות ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.
 
x