תיירות בארץ || מלונות דן נערכת תחת המגבלות החדשות

נערת להביא חוויה יוצאת דופן של השפים הגדולים בישראל שיחברו לשפים בבתי המלון של הרשת ויבשלו איתם יחד ארוחות מיוחדות

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/07/2020

בפרויקט, בשיתוף אמריקן אקספרס, יתארחו במלונות דן ברחבי הארץ השפים המובילים הבאים:
מושיק רוט,
יוסי שטרית, יובל בן נריה (טאיזו), שרון כהן (שילה), ירון קסטנבוים (M25 ומיט מרקט), אביבית פריאל-אביחי (אוזריה), תומר אגאי (סנטה קתרינה), עידן פיינבורג (פיתה פנדה) ואריאל רוזנטל (הקוסם) .

מלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה יציעו חבילות אירוח הכוללות ארוחות טעימות מיוחדות שיפתחו במפגש היכרות של אורחי המלון עם השף האורח
צוות של האימפריאל בר ילווה בתפריט קוקטיילים מיוחד את כל הארוחות. כמו כן, לכל ארוחה יותאם תפריט יינות ומשקאות בהתאם לאופייה .

כל הארוחות המיוחדות של השפים במלונות דן יתנהלו בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון .

רשת מלונות דן גאה להביא אליכם את האוכל הטוב בישראל: מלונות דן נערכת תחת המגבלות החדשות להביא חוויה יוצאת דופן של השפים הגדולים בישראל שיחברו לשפים בבתי המלון של הרשת ויבשלו איתם יחד ארוחות מיוחדות. הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס. 

תרבות האוכל והאירוח במלונות דן תמיד הייתה מובילה בתחומה והרשת שמה את הקולינריה הישראלית בקדמת הבמה כשכל הזמן השאיפה היא להוביל ולהפתיע עם קולינריה במיטבה.
עכשיו, במהלך הקולינרי הכי גדול ומיוחד שקורה הקיץ בישראל, רשת מלונות דן מביאה לאורחיה את האוכל הישראלי הטוב בישראל.

במהלך הקיץ יתארחו בחלק ממלונות הרשת, השפים המובילים בקולינריה הישראלית, כדי להביא את האוכל שלהם וגם להביא מעצמם במיוחד עבור אורחי מלונות דן. השפים של בתי המלון והשפים האורחים תכננו ובנו יחד תפריטים ייחודיים במיוחד במטרה ליצור חגיגה קולינרית יוצאת דופן.

בין השפים שיתארחו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה: השף עטור כוכבי מישלן מושיק רוט, השף המוערך יוסי שטרית, יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, השף שרון כהן ממסעדת שילה, ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר.

כל הארוחות המיוחדות של השפים במלונות דן יתנהלו בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון שאושר לאחרונה. 

ישראל הפכה למדינה עם אוכל אקלקטי ששמו יוצא לפניו בעולם כולו. הארוחות המיוחדות שיוצעו במלונות דן מייצגות מנעד רחב של האוכל הכי טוב שתמצאו בישראל: מאוכל ים תיכוני עדכני ומטבח ישראלי חדש, דרך אוכל הרחוב הכי נחשב, האוכל האסייתי היצירתי והטעים שיש כאן והשמות הגדולים ביותר של עולם המסעדנות.

את הארוחות המיוחדות תלווה סדרת קוקטיילים שבונים ורוקחים אנשי האימפריאל קוקטייל בר, אשר נמצא באופן קבע ברשימת 50 הברים הטובים בעולם, וכדי להשלים החוויה יותאמו גם יינות לכל ארוחה וצפויות גם הפתעות מרגשות.
במסגרת הארוחות אורחי המלונות יזכו לפגוש את השפים וייחשפו למקורות ההשראה של השפים, לפועלם המקצועי ויגלו מקרוב חלק מעולמם הקולינרי. במסגרת השהות בנוסף לכל העושר הקולינרי האורחים יוכלו ליהנות גם מסיורים מיוחדים, טעימות יין ומתכנים נוספים שנבנו במיוחד עבורם. 

רשימת החבילות הקולינריות במלונות דן

מלון דן כרמל חיפה
מציע חבילת אירוח קולינרית הכוללת ארוחת טעימות ומפגש אישי של אורחי המלון עם השף המוערך יוסי שטרית (שופט בתוכנית משחקי השף), בתאריכים: 6-8/8/20. 

מלון "המלך דוד" ירושלים המיתולוגי עם השף החדש רועי ענתבי מציעים חבילות עם ארוחות טעימות עם שפים מובילים: 

• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף המוערך יוסי שטרית (שופט בתוכנית משחקי השף), בתאריכים: 23-25/7/20.
• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, בתאריכים: 13-15/8/20.
• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף שרון כהן ממסעדת שילה בתאריכים: 18-20/8/20.

דן קיסריה ריזורט המתחדש מציע חבילות אירוח קולינריות משובחות וחגיגה של טעמים וצבעים:

• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה המיתולוגית משוק לוינסקי וחגיגה של אוכל רחוב משובח עם עידן פיינבורג פיתה פנדה, המדוברת משוק הכרמל, בתאריכים: 22-24/7/20. 
• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף תומר אגאי ממסעדת סנטה קתרינה, בתאריכים: 12-14/8/20.

מלון דן אכדיה הרצליה על חוף ימה של הרצליה והשף גולן ישראלי מציעים חבילות קולינריות בניחוח של מישלן ישראלי:

• חבילת אירוח מיוחדת ליום האהבה הכוללת ארוחת טעימות עם השף מושיק רוט עטור 2 כוכבי מישלן מאמסטרדם ושופט בתוכנית משחקי השף, בתאריכים: 4-6/8/20.
• חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט יחד עם אריאל רוזנטל הקוסם, מוסד הפלאפל המיתולוגי מקינג ג'ורג' בת"א, בתאריכים: 17-19/8/20. 

x