מקס ביטוח || לא מחכה לעתירה >> max ביטוח יוצאת לדרך - מתחילה לשווק מוצרי ביטוח ייחודיים בתנאים מועדפים, בשיתוף עם חברת AIG

בשלב הראשון תציע max פוליסת ביטוח רכב מיוחדת, המתאימה במיוחד לצרכי הלקוחות בימים אלה, הכוללת בין היתר: עד 20% הנחה לנוהגים מעט, ביטול השתתפות עצמית, הטבות VIP במקרה תאונה

 

 
יפעת רייטר, צילום אוהד רומנויפעת רייטר, צילום אוהד רומנו
 

בעז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/07/2020

אמש פרסמנו את דבר העתירה שהגישה לשכת סוכני הביטוח, נגד הממונה על שוק ההון בעניין הרשיון למקס. קישור לכתבה

היום אנחנו מתבשרים על התחלת שיווק מוצרי ביטוח ייחודיים וייעודיים של חברת AIG ללקוחות max, בתנאים מועדפים ובמחירים מיוחדים. 

סוג הביטוח הראשון אותו תשווק max ביטוח, באמצעות חברת AIG, הוא ביטוח רכב. הביטוח יהיה במחיר תחרותי, הכולל הנחה מיוחדת (עד 20%) לנוהגים מעט, ביטול השתתפות עצמית בנזקים מעל 9,000 ₪ וחבילת VIP במקרה של תאונה. 
בבסיס המוצר החדש עומדת ההבנה כי לאור המצב, התנהגות הצרכנים השתנתה והיקף הנסועה ירד. פוליסת הביטוח המיוחדת של max ביטוח מותאמת לאופן השימוש ברכב ומאפשרת הפחתה משמעותית בעלות של ביטוח הרכב.
החבילה כוללת, בנוסף למחיר האטרקטיבי, גם את השירות של AIG, שמדורג במקום הראשון ע"י משרד האוצר במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות. הטיפול בתביעת לקוחות max ביטוח כולל נציג שמגיע למקום התאונה ודואג לטפל בגרירת הרכב למוסך, מונית הביתה ואספקת רכב חלופי משודרג תוך 24 שעות לבית הלקוח. 

את הפוליסה ניתן לרכוש באמצעות מוקד ייעודי, והחל מהחודש הבא גם באמצעות אתר אינטרנט ייעודי המאפשר רכישה מלאה אונליין. 

בחודשים הקרובים תשווק max מוצרי ביטוח נוספים, בהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל. בתחילה, הסוכנות תפעל בשיתוף עם חברת AIG, ובהמשך תעבוד עם חברות ביטוח נוספות, במודל שיבטיח ללקוחות אובייקטיביות ופתרונות ביטוחיים שיותאמו באופן מיטבי לצורכיהם. החברה נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של  מוצרים ייחודיים וחדשניים נוספים שיעניקו ערך מוסף אמיתי ותחרותי ללקוחות ותציע מגוון פתרונות גם למוצרי 'נישה' ולאוכלוסיות שעד היום לא קיבלו מענה ביטוחי נאות מסיבות שונות.
max ביטוח תפעל כך שכלל מוצריה יהיו נגישים לשימוש מלא גם באמצעות האינטרנט – רכישת ביטוח, שירות ואפילו הגשת תביעה בקליק. במקביל, החברה תקיים פעילות מלאה של סוכנות, ותעניק למבוטחיה מעטפת מלאה וליווי בכל שלבי חיי הביטוח: החל משלבי המכירה, שירות ותביעות. 

אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-max: "כניסתה של max לתחום הביטוח מהווה בשורה צרכנית של ממש, כאשר מטרתנו העיקרית היא להביא לשוק את המוצרים הטובים ביותר ולהנגיש אותם לכלל לקוחותינו. אנחנו בתחילתה של דרך ארוכה ומרגשת, וגאים להרחיב את מגוון המוצרים ללקוחותינו ולהיות הגוף הפיננסי הבנקאי הראשון בישראל שמשווק מוצרי ביטוח כללי. AIG נבחרה לאחר תהליך ארוך כשותף ראוי ובעל ערכים עסקיים ו-DNA דומה לזה של max". 

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "שיתוף הפעולה של max ביטוח עם AIG הוא בשורה של ממש, שכן הוא מייצר חיבור אמיתי בין שני גופים מובילים באיכות המוצר, השירות וחווית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם, ולקוחות max הם הנהנים מכך. Max בחרה ב- AIG כשותף הביטוח הבלעדי עבור לקוחותיה, מכיוון ש- AIG מציעה את החבילה המקיפה והטובה ביותר, ואין לי ספק שהתוצאות יוכיחו זאת. זוהי תחילתה של דרך משותפת נפלאה".

כזכור, ביוני 2020 רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון העניקה ל-max רישיון סוכנות ביטוח, שתעסוק בהתחלה במכירת מוצרי ביטוח כגון: ביטוח רכב, דירה, חו"ל וביטוח לעסקים קטנים. כניסתה של max עוררה דיון ציבורי, כאשר הרשויות והמשרדים הרלוונטיים תמכו בקידום התחרות בשוק הביטוח ובכניסתה של max לפעילות. לצורך ניהול הפעילות החדשה גייסה החברה את גיורא זיבצנר, מנהל ותיק ומוערך בענף הביטוח. בתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל מעלות סוכנות לביטוח - חברה בת של לאומי והיה חבר הנהלת מערך לאומי למשכנתאות.


x