ביטוח || לא מחכה - ישראכרט כבר רשמה את סוכנות הביטוח שלה ברשם החברות

בעקבות רישיון סוכנות ביטוח שקיבלה חברת כרטיסי האשראי "מקס", פנתה גם ישראכרט בסוף אפריל לרשות שוק ההון בבקשה לקבלת רישיון. עם זאת, למרות שטרם קיבלה את האישור, נודע שהחברה כבר רשמה את סוכנות הביטוח שלה ברשם החברות

 

 
רון וקסלר מנכל ישראכרט סיון פרגרון וקסלר מנכל ישראכרט סיון פרג
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/07/2020

לא מחכה לאישור הרשמי

ישראכרט כבר רשמה את סוכנות הביטוח שלה ברשם החברות, כך נודע למערכת FUNDER AdvizerLand 


בעקבות רישיון סוכנות ביטוח שקיבלה חברת כרטיסי האשראי "מקס", פנתה גם ישראכרט בסוף אפריל לרשות שוק ההון בבקשה לקבלת רישיון. עם זאת, למרות שטרם קיבלה את האישור, נודע שהחברה כבר רשמה את סוכנות הביטוח שלה ברשם החברות (מצ"ב צילום מתוך אתר רשם החברות) וזאת ב-22 ביולי, לפני כשבוע.

ישראכרט ציינה בדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון, כי באפריל האחרון "הגישה לרשות שוק ההון בקשה להקים סוכנות ביטוח". ישראכרט מציינת כי היא רואה בתחום הביטוח מנוע צמיחה לשנים הבאות.

במסיבת עיתונאים שקיימה החברה עם פרסום תוצאות 2019 לא הסתיר מנכ"ל ישראכרט ד"ר רון וקסלר, את כוונת ישראכרט להשתמש במאגר המידע על לקוחותיה "כדי לקדם את עסקיה הביטוחיים לכשיקומו ולהגדיל את התחרות בענף הביטוח," לדבריו. עוד אמר כי "יש לנו כבר תוכנית מבוססת לגבי מוצרים ומודל הפעלה בענף". 

נוכח מאבקה האינטנסיבי של לשכת סוכני הביטוח נגד חברת מקס ונגד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון ד"ר משה ברקת, שהעניק לה רישיון סוכן/תאגיד ביטוח, שכולל גם תביעה מנהלית בבית המשפט, צפוי המשך כנראה של מאבק הלשכה גם בישראכרט. יש לציין, כי תלויה ועומדת הצעת החוק של ח"כ מיקי זוהר נגד כניסת חברות כרטיסי האשראי לתחום הביטוח, שבינתיים טרם אושרה בוועדת השרים לענייני חקיקה. 





 תמונת אילוסטרציה:
x