מינוי || אריאל יוצר מונה למנכ"ל ישראמקו

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/08/2020


ישראמקו נגב 2, שותפות מוגבלת דיווחה כי מר אריאל יוצר מונה למנכ"ל השותפות. המינוי יכנס לתוקף החל מסיום תקופת הצינון, אשר תקבע ע"י הוועדה למתן היתרים לפי חוק שירות הציבור (הגבלות לאחר פרישה), התשכ"ט-1969, ובכפוף לאישור תנאי כהונתו ע"י האסיפה הכללית של בעלי יחידות ההשתתפות.

יוצר (40), הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ומוסמך במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. ב-12 השנים האחרונות שימש במגוון תפקידים במשרד האוצר, כאשר בשלוש השנים האחרונות כיהן כסגן הממונה על התקציבים לנושאי נדל"ן ושלטון מקומי, ויו"ר הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור.

חיים צוף, יו"ר דירקטוריון השותף הכללי, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של אריאל יוצר להנהלה של ישראמקו, ומאחל לו בהצלחה. אריאל מצטרף אלינו בתקופה מאתגרת בשוק הגז בישראל, הן לנוכח משבר הקורונה והן לנוכח כניסת ספקי גז נוספים למשק. אני רוצה להביע את תודתי והערכתי לערן לנדנר, מנכ"ל אקויטל ונפטא, על שהסכים למלא את תפקיד ממלא מקום מנכ"ל השותפות עד למינוי מנכ"ל קבוע. במקביל לכהונתו כמנכ"ל אקויטל ונפטא, בכוונתנו למנות את ערן לדירקטוריון השותף הכללי של ישראמקו כדי שימשיך לתרום מניסיונו הרב לקידום פעילות ישראמקו בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון". 

אודות ישראמקו נגב 2

ישראמקו נגב 2 הינה שותפות מוגבלת הפועלת בתחום חיפוש, פיתוח והפקה של נפט, גז טבעי וקונדנסט במים הכלכליים של ישראל. השותפות מוכרת גז וקונדנסט ממאגר תמר ללקוחות שונים, ביניהם: חברת החשמל, יצרני חשמל פרטיים, חברות חלוקה ולקוחות תעשייה אחרים, כשחלק ניכר מהכנסותיה נובעות מאספקת גז לחברת החשמל. הנכס העיקרי של השותפות הינו החזקותיה (28.75%) במאגר תמר. הכנסות השותפות מאספקת גז טבעי מושפעות מהיקף הצריכה של גז טבעי על ידי יצרני החשמל ובעיקרם חברת החשמל, אשר משתנה בתקופות השונות של השנה בין היתר בהתאם לשינוים עונתיים בביקוש לחשמל ומהיקף הפעלת תחנות הכוח הפחמיות של חברת החשמל. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב וכלולות במדד ת"א 125.

x