הפניקס II מחלקה חדשה II מענה ביטוחי לעסקים בסדר גודל בינוני

הפניקס מקימה את 'BusinessClass', מחלקה חדשה שתיתן מענה ביטוחי לעסקים בסדר גודל בינוני.

 

 
סיגלית ברקת - קרדיט שרון לויןסיגלית ברקת - קרדיט שרון לוין
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/08/2020

המחלקה כחלק ממערך הסוכנים בניהולו של אבי שלמה, תנוהל על ידי סיגלית ברקת שגויסה לאחרונה לטובת הובלתה

הפניקס הכריזה בחודש שעבר על תוכנית לשינוי ארגוני, הפניקס PRO, שמטרתה מעבר למיקוד והתמחויות כשיפור בשירות הניתן לסוכנים. כעת במסגרת התוכנית, הפניקס מקימה מחלקה שתיתן מענה ביטוחי לעסקים בסדר גודל בינוני ותיקרא BusinessClass"''. המחלקה החדשה תיתן שירות לעסקים בהם סכום ביטוח הרכוש (אש מורחב+ אובדן רווחים) הוא 10.1 מיליון ₪ (סכום ביטוח מצטבר) ויעד 75 מיליון ₪ (מקסימום למקום). 

הפניקס רואה פוטנציאל גדול בעסקים אלו ולכן החליטה על הקמת מחלקה ייעודית שתטפל ישירות בסוכנים ותשים דגש על שירות מקצועי ויעיל תוך סגירת מעגל טיפול מלא מול הסוכן. BusinessClass"'' תפעל תחת מערך הסוכנים שנמצא בניהולו של אבי שלמה, ובהובלת סיגלית ברקת שגויסה לאחרונה לטובת הקמת המחלקה. 

ברקת, בעלת ניסיון רב בתחום, שימשה בשנים האחרונות במספר תפקידים בענף הביטוח. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקת רכוש, חבויות וקבלנים של עסקים גדולים ב-AIG, שם היא הובילה את הפיכתה של המחלקה לשחקן מרכזי בתחום. 

אבי שלמה, סמנכ"ל בכיר, מנהל מערך סוכנים ביטוח כללי: "מדובר בצעד נוסף לחיזוק הקשר עם סוכני הפניקס. מהלך שישפר משמעותית את המענה המקצועי אל מול הסוכנים ויספק פתרונות ללקוחותינו". 

ירוחם בר נתן, סמנכ"ל, חתם ראשי ומנהל פיתוח מוצרים: "זהינו את הצורך לשפר את המענה המקצועי שמאפיין ונדרש לטיפול במערכי עסקים בסדרי גודל ביניים ולכן החלטנו למקד את הטיפול של עסקים חדשים בחברתנו, אשר עונים לסדרי גודל אלו, במחלקה מקצועית ייחודית  נפרדת בקשר ומענה ישיר ואישי עם סוכנינו."

סיגלית ברקת, מנהלת מחלקת עסקים: "מניסיוני רב השנים בתחום הביטוח, תנאי הכרחי להצלחת המשולש של חברת ביטוח/סוכן ביטוח/לקוח הוא יצירת סביבת עבודה בה יינתן דגש על מקצועיות, מענה הולם, תגובה מהירה ושירות אישי וזמין לסוכן אשר יעניקו לו אפשרות לשווק ללקוחותיו את מוצרי החברה הרבים והמגוונים ויתנו לו מנוף נוסף לפתח ולהגדיל את תיק הביטוח שלו. המחלקה החדשה תחת ניהולי תיתן מענה לפרמטרים אלו".

תוכנית הפניקס PRO מתבססת על שלושה עקרונות מרכזיים: מומחיות, שירות אישי וטכנולוגיה. כחלק מהשינוי הארגוני, יוצמד לכל סוכן מנהל קשרי סוכן שילווה אותו בכל בקשה בתחום שירות או הפקה. צוותי השירות יספקו  מענה מהיר ויעיל תחת זמני תקן מוגדרים בכל ימות השבוע ובכל ערוצי הפנייה. בנוסף, מבוצעים שינויים טכנולוגיים שיביאו לשיפור ביעילות.

x