מינוי || עודד בלטמן || מונה למנהל הגנת הסייבר ואבטחת המידע (ciso) של בנק הפועלים

בלטמן מצטרף לצוות הניהולי של חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב, ויחליף את אליק עציון שסיים את תפקידו בסוף חודש יולי.

 

 
עודד בלטמןעודד בלטמן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2020

לבלטמן ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי ה-IT & Cyber Security בתפקידי CISO & CIO. הוא כיהן בתפקידי ניהול בכירים בארגונים מגוונים, בין השאר כראש מינהל אבטחת מידע וסייבר בתעשייה האווירית, ה- CISO & CIOשל חברת ClickSoftware, חברה ישראלית שנרכשה ב-1.4 מיליארד דולר, ובתפקידו האחרון כ-Business Information Security Officer בחברת הענן Salesforce.

בלטמן מביא עמו מעל 20 שנות ניסיון בטכנולוגיות מידע עם התמחות בפתרון אתגרי הגנת סייבר בארגונים גדולים ומורכבים הנמצאים בצמיחה, הן בהיבטים הטכנולוגיים והן ברבדים המבצעיים, התהליכיים והניהוליים. 

בלטמן, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר בניהול ומדעי המחשב וגר במודיעין.

אתי בן-זאב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב: 

"לעודד מצפים אתגרים רבים בתפקידו החדש, החל בהתמודדות עם הגידול בעוצמה ובמגוון של שיטות התקיפה וההונאה על המערכת בנקאית, דרך הגנה ואפשור של הטרנספורמציה הדיגיטאלית והטכנולוגית של הבנק, וכלה בהתאמת אמצעים מיוחדים לתפיסת ההפעלה של חטיבת הטכנולוגיה והבנק ופיתוח ההון האנושי בסייבר בשוק מאתגר. אני מאחלת לעודד הצלחה רבה בתפקידו ובטוחה שיעשה חיל. 
אני רוצה להודות לאליק עציון על פועלו ועשייתו בשנים האחרונות בהן כיהן בתפקיד ה-CISO של הבנק ועל ההשקעה וההישגים הרבים לצד הגישה האנושית והמיוחדת. אליק הפך לדמות משפיעה בחטיבה, בבנק ואף בשוק הסייבר והצליח להטביע חותם ולהשאיר מורשת. אני מאחלת לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".

x