מענק הביטוח הלאומי || קרוב ל 1 מיליון איש עדין לא קיבלו את מענק קורונה לכל אזרח מביטוח לאומי

אוגדן ניתוחים משבר הקורונה || 5.2 מיליון איש ואישה קיבלו את המענקים עבור 8.2 מיליון אזרחים (כולל ילדים). הסכום הכולל של המענקים שהועברו עד היום הוא.....

 

 
צילום פאנדרצילום פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2020

רוב הזכאים לקבלת המענק במסגרת התוכנית "מענק קורונה לכל אזרח" כבר קיבלו עד היום (ב) את המענק ויכולים לראותו בחשבון הבנק שלהם. אולם, מעל 800 אלף ישראלים עדיין לא זכו לקבל את המענק וזאת מיכיוון שמעולם לא היו בקשר עם ביטוח לאומי.

במספרים:
5.2 מיליון איש ואישה קיבלו את המענקים עבור 8.2 מיליון אזרחים, כולל הילדים. הסכום הכולל של המענקים שהועברו עד היום הוא 5.9 מיליארד שקל מתוך 6.720 מיליארד שקל שכלולים בתוכנית כולה.

סכום המענק נכנס ישירות לחשבון הבנק המוכר לביטוח לאומי. על מנת לבדוק האם לביטוח הלאומי יש מספר חשבון שלך כנס/י לפה.

מי שלא מעוניין להעביר פרטי בנק לביטוח הלאומי ימתין שביטוח לאומי יעביר את מספר תעודת הזהות שלו לבנק הדואר ושם תוך מספר ימים הוא יוכל על ידי הזדהות בתעודת זהות למשוך במזומן את המענק.

ישנה טענה ש 50 אלף חשבונות שאליהם העביר הביטוח הלאומי כסף נמצאו כלא נכונים ובביטוח הלאומי בודקים את הנושא. מתברר שהמוסד העביר מספרי חשבונות לבנקים ומסיבה לא ברורה אודות 50 אלף מהם נמסר לביטוח הלאומי כי בתהליך האימות התתברר שהחשבונות שגויים. בביטוח הלאומי מסבירים כי קרתה תקלה בבנקים, שכן מספרי החשבונות שהועברו אמורים להיות תקינים.

מי שלא קיבל את המענק יש לו אפשרות לפנות לביטוח הלאומי במשך שנה על מנת לקבל את הכסף.
x