ביטוח דיגיטלי || חברת הביטוח הדיגיטלית Next Insurance גייסה 250 מיליון דולר

המימון החדש בהובלת קפיטל G קרן הצמיחה העצמאית של אלפאבית || מביא את הערכת השווי של החברה ליותר משני מיליארד דולר

 

 
ניסים טפירו גיא גולדשטיין אלון חוריניסים טפירו גיא גולדשטיין אלון חורי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/09/2020

נקסט אינשורנס, חברת הביטוח הדיגיטלי המובילה את השינוי בביטוח לעסקים הקטנים בארה"ב, הודיעה היום כי גייסה 250 מיליון דולר בסבב מימון רביעי (Round D) בהובלת קפיטל G,  קרן הצמיחה העצמאית של אלפאבית ובהשתתפות FinTLV, קרן הון סיכון גלובלית מובילה, המתמחה בטכנולוגיית הביטוח, והמשקיעה הקיימת  Munich RE Group. סאמירן דאס, שותף בקפיטל G, יצטרף למועצת המנהלים של נקסט אינשורנס. סבב זה מגיע שנה בדיוק לאחר שהשלימה נקסט סבב נוסף בסך 250 מיליון דולר בהובלת Munich Re Group. יחד עם סבב זה, נקסט אינשורנס גייסה סכום כולל של 631 מיליון דולר.

החזון של נקסט אינשורנס הינו להנגיש מוצרי ביטוח שונים לעצמאים ועסקים קטנים המהווים את מנוע הצמיחה החשוב ביותר של הכלכלה האמריקאית - באופן המותאם עבורם ובמחירים אטרקטיביים. בזכות היכולת הטכנולוגית של נקסט אינשורנס החברה מצליחה להפחית את עלויות הביטוח עבור עסקים בעד 30% ביחס לפוליסות ביטוח בחברות המסורתיות.

מהישגיה של החברה בשנה האחרונה:

● נקסט אינשורנס מגדילה את הכנסותיה ממכירת פרמיות ביטוח (GWP) ב-133% משנה לשנה ולאחרונה רשמה שיא של מכירת פרמיות בסך 750 אלף דולר ליום אחד, עלייה של פי 75 בשלוש שנים.
 
● לחברה כבר למעלה מ-100,000 לקוחות, זאת בזכות סל הביטוחים הרחב שהיא מעניקה לעסקים קטנים תחת קורת גג אחת ויצירת חוויית לקוח מודרנית, פשוטה ומהירה.

● נכון להיום, נקסט אינשורנס מציעה פוליסות ליותר מ-1,300 סוגי עסקים ב-50 מדינות בארצות הברית ומספקת שישה סוגים של כיסוי ביטוחי כגון: אחריות כללית, אחריות מקצועית, כיסוי רכב מסחרי, אובדן כושר עבודה, כולם תחת קורת גג אחת.

● נקסט אינשורנס הגדילה את מספר העובדים ב-50% בשנת 2020 ל-350 (150 בישראל). החברה מתכננת לגייס 200 עובדים נוספים במהלך 12-18 החודשים הקרובים במשרדים בפאלו אלטו, אוסטין וישראל.

● החברה זכתה להכרה בתחומים כמו צמיחה, חדשנות, תרבות ארגונית וחווית לקוח יוצאת מן הכלל על ידי Forbes, JMP Securities InsurTech 50, CB Insights ו.Real Simple.

"נקסט אינשורנס עושה מודרניזציה של ביטוח לבעלי עסקים קטנים -- יוצרת תהליך ביטוחי מותאם, מהיר ופשוט״, אמר סאמירן דאס, שותף בקפיטל G. "אנו מאמינים שיש כאן הזדמנות לשימוש בטכנולוגיה בכדי להביא לשינוי בחוויית הביטוח לעסקים קטנים בארצות הברית ולבנות חברה שתהיה מובילת שוק. לנקסט אינשורנס יש את הצוות הנכון ואת היכולות להגשים חזון זה, והיא בדרך לעשות זאת. אנו גאים לשתף פעולה עם גיא גולדשטיין וצוות נקסט על מנת לעזור להם להאיץ את חזונם".

היסטורית, ביטוח לעסקים קטנים ניתן על ידי חברות גדולות המציעות מוצר ביטוחי אחיד וגנרי השואף להתאים לכל צרכי הביטוח המסחריים, האישיים וביטוח הרכב. מוצרים אלו אינם מדויקים לצרכים הספציפיים של העסקים הזעירים והקטנים. פוליסות כלליות אלו מכבידות על תזרים המזומנים של העסקים ולא נותנות מענה לדרישות הייחודיות של קבלן, אדריכל או בוטיק קטן. נקסט אינשורנס בונה את סל המוצרים הדיגיטלי שלה באמצעות בינה מלאכותית, כריית נתונים ושיטות מודרניות לטיפול בלקוחות. כל זאת כדי לספק חוויית ביטוח חדשנית, נעימה, מותאמת אישית ומשתלמת.

"אנו שואפים לעזור לעסקים לשגשג דרך מוצרי ביטוח וחווית לקוח יוצאי דופן”, ציין גיא גולדשטיין, מייסד שותף ומנכ"ל נקסט אינשורנס "ביטוח הוא שוק שצמא לגישה חדשה - זו שמעמידה את טובת הכלל והדאגה ללקוחותיה בראש מעייניה. אנו מאמינים שיש לנו הצוות הנכון, הגישה הנכונה והמוצרים הנכונים על מנת להוביל את השינוי בענף זה. אנו מתרגשים שקפיטל G הצטרפה אלינו למסע".

רק ב-60 הימים האחרונים, הוסיפה נקסט אינשורנס מספר סוגי ביטוחים חדשים כגון: כיסוי ביטוחי לכלים וציוד, לרכבים שכורים וחכורים (HNOA) והרחיבה את כיסוי אובדן כושר העבודה למדינות נוספות בארה״ב. במהלך 2021, החברה תמשיך להרחיב את היצע המוצרים תוך הכנסת מוצרים חדשים, במטרה לשרת טוב יותר את הצרכים הספציפיים של עסקים קטנים בענפים כמו חשבונאות, בנייה, כושר, קמעונאות ורבים אחרים.

בנקסט אינשורנס יש למבוטחים גישה ליועצי ביטוח מורשים היושבים בארה"ב, כמו גם כלים ושירותים אונליין, כגון: גישה 24/7 לתעודת ביטוח דיגיטלית, עדכון פוליסות והגשת תביעות - הכל מהסמארטפון.

אודות נקסט אינשורנס:

נקסט אינשורנס
מגדירה מחדש ביטוח לעסקים קטנים עם מוצר פשוט, דיגיטלי, משתלם ובעיקר מותאם לעצמאים. נקסט אינשורנס מציעה פוליסות שניתן לרכוש תוך 10 דקות ומספקת גישה 24/7 לשירותים כמו תעודות ביטוח, הוספת מבוטחים נוספים ועוד מהנייד, כל זאת ללא עמלות. 

נקסט אינשורנס יוצרת מהפיכה בתעשיית הביטוח המיושנת, תוך שימוש בבינה מלאכותית כאשר היא מפשטת את תהליך הרכישה ומוזילה את העלויות בשיעור של עד 30% בהשוואה לפוליסות המסורתיות. החברה, שנוסדה בשנת 2016, ממוקמת בפאלו אלטו, כפר סבא ואוסטין, גייסה עד כה סך של 631 מיליון דולר במימון הון סיכון וזכתה להכרה על ידי פורבס פינטק 50, JMP Securities InsurTec,  ו- Forbes Best StartUp Employers. 

אודות קפיטל G:

קפיטל G
, קרן הצמיחה העצמאית של אלפאבית, משקיעה בחברות יוצאות דופן המשנות את המוצרים והשירותים הצרכניים, בטכנולוגיות ארגוניות, אבטחת סייבר, טכנולוגיית שירותי בריאות, טכנולוגיות ביטוח, תחבורה ופינטק. קפיטל G משתפת פעולה עם חברות בשלב המעבר מהיותן סטארטאפ לשלבי הצמיחה (Startup to scale up) באמצעות סיוע מעשי מהצוות הכולל קשרים למומחי בתחומי הנדסה, מוצר, שיווק, מכירות והתפעול של Google ברחבי העולם.

יותר מ -2,000 אנשי צוות מ- Google כבר תומכים בחברות בהן השקענו, לרבות, בין היתר Airbnb, Credit Karma, CrowdStrike, Duolingo, Freshworks, Gusto, Lyft, Oscar, Robinhood, Snap, Stripe, UiPath ו-Zscaler. למידע נוסף בקרו באתר  www.CapitalG.com

x