נקסטקום מדווחת על הסכם אסטרטגי נוסף בתחום הסולארי

תקים מערכות סולאריות על גבי מאגרי מים עבור שיכון ובינוי בהיקף של כ-25 מיליון שקל עם אופציה להרחבת ההסכם כ-15 מיליון שקל נוספים

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/10/2020

נקסטקום חתמה לאחרונה על הסכמים עם ענקית החשמל הצרפתית EDF בהיקף של מעל 30 מיליון שקל, ומבצעת שני פרויקטי אנרגיית רוח משמעותיים עבור אנלייט בהיקף של מאות מיליוני שקלים

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על חתימת הסכם עם חברה ייעודית בבעלות שיכון ובינוי אנרגיה בע"מ (מקבוצת שיכון ובינוי) ותאגיד נוסף ("הלקוח"), להקמת מערכות סולאריות על גבי מאגרי מים בהיקף כולל של כ-25 מיליון שקל עם אפשרות להרחבת ההסכם בכ-15 מיליון שקל נוספים. 

על פי ההסכם תשמש נקסטקום אנרג'י מקבוצת נקסטקום כקבלן מבצע עבור הלקוח בתמורה פאושלית בסך של כ- 25 מיליון שקל בגין הפרויקט עם אופציה להרחבת ההסכם בכ-15 מיליון שקל נוספים. מועד תחילת ביצוע הפרויקט צפוי לחול עד 30 ימים לאחר מועד החתימה על ההסכם כאשר תקופת התכנון והביצוע שלו צפויה להימשך כ-9 חודשים. ביצוע הרחבת הפרויקט מותנה במימוש האופציה על ידי הלקוח.

נקסטקום דיווחה לאחרונה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2020, ששיקפו המשך קידום וביצוע של הפרויקטים המשמעותיים בתחומי האנרגיה תוך שיפור הרווחיות התפעולית והרווח נקי.

נקסטקום נהנית מתנופת עשייה, הכוללת, בין היתר, התקדמות בפרויקטים מהותיים בתחום אנרגיית הרוח בעמק הבכא ובפרויקט בראשית בהיקף של מאות מיליוני שקלים. בנוסף, נקסטקום מרחיבה את פעילותה הסולארית וחתמה לאחרונה על הסכמים עם ענקית החשמל הצרפתית EDF לתכנון והקמה של שתי חוות סולאריות קרקעיות בהיקף כולל של מעל 30 מיליון שקל. כמו כן, המעבר של חברות הסלולר לפריסת דור 5 ורשתות הסיבים האופטיים מציב את נקסטקום בפני הזדמנויות עסקיות משמעותיות.

אודות נקסטקום

קבוצת נקסטקום מובילה ומתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים בתחומי תקשורת, מולטימדיה, אנרגיה וגז טבעי. קבוצת נקסטקום מאגדת במסגרתה מספר חברות בנות, המתמחות במגוון הפעילויות הנדרשות להקמת תשתיות ורשתות תקשורת מתקדמות. על לקוחות החברה נמנים מרבית מפעילי התקשורת בישראל, המגזר הביטחוני, המגזר המוסדי והמגזר העסקי. קבוצת נקסטקום מונה כ- 350 עובדים ו- 15 סניפים בפריסה ארצית.

x