קאנומד || מדווחת על חתימת הסכם בלעדי עם עמותת קנאביס חברתי למכירת מוצרי קנאביס בכ-19 מיליון שקל

על פי תנאי ההסכם קאנומד תמכור לזכאים את המוצרים בנקודות המכירה בהתאם לטפסי הזמנה שיועברו אליה על ידי העמותה

 

 
מנור וכפיר גינדימנור וכפיר גינדי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/10/2020

קאנומד, חברה בצמיחה בתחום הקנאביס הרפואי, המספקת מוצרים ושירותים מתקדמים לאורך שרשרת הערך, מדווחת היום כי חתמה על הסכם בלעדי בינה לבין עמותת קנאביס חברתי, אשר אינה קשורה לחברה, לפיו תמכור החברה מוצרי קנאביס רפואי, לרבות תפרחות יבשות של קנאביס לשימוש רפואי ומוצרים נוספים, בבתי מרקחת בעלי אישורים נדרשים, ללקוחות העמותה שהינם בעלי רישיון לשימוש בקנאביס.

על פי תנאי ההסכם, קאנומד תמכור לזכאים את המוצרים בנקודות המכירה, בהתאם לטפסי הזמנה שיועברו אליה על ידי העמותה. החל מיום חתימת הסכם, יתקיים בין החברה לעמותה פיילוט בן 90 יום. בכפוף להצלחת הפיילוט ולפי שיקול דעתה של קאנומד, חל תקופת ההסכם שהינה בת 12 חודשים, עם אופציה לחידוש לתקופה נוספת של 24 חודשים בכפוף לשיקול דעתה המוחלט של קאנומד.

עוד מעדכנת קאנומד כי היקף המוצרים המינימלי אותו ירכשו הזכאים במהלך תקופת הפיילוט עומד על 60 ק"ג תפרחות יבשות, ובמהלך תקופת ההסכם, ללא האופציה לשנתיים נוספות, על כ-1,200 ק"ג תפרחות יבשות.

אודות קאנומד 

קאנומד עוסקת בגידול, שיווק ומכירה ישירה של קנאביס רפואי. החברה הינה בעלת חוות גידול בבקעת הירדן בשטח של 15 דונם ומתכננת מתקן INDOOR בציפורית שיהיה בעל כושר ייצור מירבי של 10 טון בשנה. 

החברה הינה מהראשונות שקידמו מהלכי רכישה של בתי מרקחת ובבעלותה מספר בתי מרקחת בעלי רישיון למכירת קנאביס רפואי, המקנים לה גישה ישירה לצרכן הסופי.

מתחילת השנה חתמה החברה על מספר הסכמים לשיתופי פעולה בישראל בהיקף של עשרות מיליוני שקלים  וכן, לחברה הסכם אסטרטגי עם חברת הפצה בגרמניה, המהווה את שוק היעד המרכזי של החברה באירופה. 

בעלי השליטה בחברה הינם מנור וכפיר גינדי, אנשי עסקים עם הצלחות עסקיות מוכחות. 

x