הפיקוח על הבנקים מפרסם סקירה אודות הטיפול בתלונות הציבור במערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי (להלן: "המערכת הבנקאית") בישראל. הטיפול בתלונות הציבור הינו כלי משמעותי לפתרון מחלוקות בין הבנק/חברת כרטיסי האשראי לבין הלקוח ולגישור בין הצדדים. בנוסף למידה מהתלונות מובילה לתיקון ליקויים רוחביים במערכת הבנקאית ושיפורה.
המפקח על הבנקים, יאיר אבידן: "הסקירה משקפת את תפיסתו של הפיקוח על הבנקים בהגנה על זכויות לקוח הבנק וחברות כרטיסי האשראי והיא נועדה להגביר את מודעות הציבור לזכויותיו בתחום הבנקאות. הסקירה משקפת את העשייה לשם הגנה על הלקוח וקידום תרבות ארגונית הוגנת במערכת הבנקאית בישראל.
הפיקוח על הבנקים פועל וימשיך לפעול להובלת המערכת הבנקאית כמערכת הוגנת, יציבה ומתקדמת, וישתמש בסמכויותיו ובכלים העומדים לרשותו על מנת לסייע למשקי הבית ולעסקים בתקופה מאתגרת זו. אנו רואים בעבודה זאת חלק משליחותנו הציבורית".
לסקירה המלאה:
https://bit.ly/2T7kWY5