איפה אפשר להיבדק ? בדיקות קורונה לגננות וסייעות "מגן גננות" - רשימת מתחמי בדיקת קורונה

בדיקות קורונה ללא צורך בהפניית רופא לגננות וסייעות - מבצע מהיר לביצוע בדיקות קורונה מקיפות עבור צוותי החינוך, גננות וסייעות יוכלו לגשת לאחד מאתרי הבדיקות הסמוכים למקום מגוריהן ללא צורך בהפניית רופא. קובץ רשימת מתחמי בדיקת קורונה מצורף לכתבה.

 

 
בית ספר בראש העין 2020בית ספר בראש העין 2020
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/10/2020

בדיקות קורונה מקיפות עבור צוותי החינוך, גננות וסייעות

מבצע מהיר לביצוע בדיקות קורונה מקיפות עבור צוותי החינוך, גננות וסייעות יוכלו לגשת לאחד מאתרי הבדיקות הסמוכים למקום מגוריהן ללא צורך בהפניית רופא.


לקראת הפתיחה המחודשת של גני הילדים, התקיימה עבודת תכנון ותיאום לשיפור מתווה החזרה לפעילות, בהובלת משרד הבריאות, החינוך, העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ומרכז השלטון המקומי. המטרה היא להבטיח חזרה בטוחה של הילדים והצוותים, המאפשרת שגרה פדגוגית וחינוכית לצד שמירה זהירה על בריאותם.

אחד המרכיבים המרכזיים עליהם סוכם להגברת החזרה הבטוחה לפעילות בגני הילדים הינו "מגן גננות" – מבצע מהיר לביצוע בדיקות קורונה מקיפות עבור צוותי החינוך (גננות וסייעות) טרם פתיחת הגנים. מטרת מהלך זה היא לוודא כי פתיחת הגנים תעשה עם מרכיב זהירות מקסימלי, תוך יצירת ביטחון ואמון בחזרה ללימודים בקרב הציבור.

על מנת לבצע את מהלך "מגן גננות" באופן המהיר והאפקטיבי ביותר, יהיה מסלול בדיקה מהיר מול קופות החולים ובסיוע פיקוד העורף. גננות וסייעות יוכלו לגשת לאחד מאתרי הבדיקות הסמוכים למקום מגוריהן ללא צורך בהפניית רופא. בנוסף, יוצבו עמדות דגימה משלימות של פיקוד העורף בישובים ואזורים הדורשים תיגבור.

לבדיקה יש להגיע עם הודעה שקיבלת ( במסרון או בדואר אלקטרוני) ועם תלוש משכורת אחרון. אם לא קיבלת הודעה אפשר להגיע עם תלוש משכורת בלבד, או כל מסמך בו מצויין תחום עיסוקך.

אנו קוראים לך לבצע את הבדיקה על מנת להבטיח חזרה בטוחה ללימודים, לשמירה על בריאותך ובריאותם של הילדים והצוותים החינוכיים.
את הבדיקות ניתן לבצע בכל הארץ לפי המתחמים של קופות החולים המפורטים בקובץ המצורף לעמוד זה.


קבצים להורדה

מתחמי בדיקות קורונה צוות חינוכי - לפי קופת חולים ועיר
סוג הקובץ : pdfמשקל : 879.79 Kb