מיטב תכלית מנפיקה קרן מחקה חדשה || על תחום הנדל"ן הטכנולוגי

קרן מחקה פתוחה שתעקוב אחרי מדד העוקב אחר הביצועים של חברות REITs אשר מושפעות מהתפתחות הטכנולוגיה ומתמקדות במתקנים הקשורים לתחום הטכנולוגיה

 

 
רפי ניב צ פאנדר - מנכל מיטב קרנות נאמנותרפי ניב צ פאנדר - מנכל מיטב קרנות נאמנות
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/10/2020

קרן מחקה חדשה של מיטב תכלית קרנות נאמנות¹:

תכלית TTFי (4D)י ²INDXX TECHNOLOGY REITs 

 מס' ני"ע:  5131933

קרן מחקה חדשה¹ אשר תעקוב אחרי מדד INDXX TECHNOLOGY REIT's², העוקב אחר הביצועים  של חברות REITs אשר מושפעות מהתפתחות הטכנולוגיה ומתמקדות במתקנים הקשורים לתחום הטכנולוגיה כגון: אנטנות סלולריות (Cell Towers), חוות שרתים (Data Center) ומרכזים לוגיסטיים (industrial REIT). 

נכון ליום 12.10.2020 נכללים במדד 31 ני"ע. 
 
על מנת להיכלל במדד על המניה לעמוד, בין השאר, בתנאים הבאים :

• חברת ה-REIT חייבת להיות רשומה בארצות הברית, קנדה או מדינות אירופה המפותחות.

• שווי שוק של לפחות 100 מיליון דולר.⁴

המדד הוא מסוג שווי שוק עם מגבלת משקל של 8%, כאשר המדד מבצע איזון משקולות ועדכון מניות אחת לשנה, בסוף חודש מרץ.

במיטב תכלית מסבירים את פוטנציאל ההשקעה בקרן החדשה: "תחום הנדל"ן הטכנולוגי מתנהג שונה משאר תחומי הנדל"ן (מגורים, משרדים, קניונים וכו'), וזאת בעקבות  הרוח הגבית של סקטור הטכנולוגיה, אשר ממשיך להציג צמיחה חזקה, שאף התעצמה במהלך החודשים האחרונים עם הזינוק במכירות המקוונות, המעבר לעבודה מרחוק, לימודים מרחוק וכד'."

במיטב דש מוסיפים כי מדד הנדל"ן הטכנולוגי נותן חשיפה לתשתיות כגון מגדלי תקשורת, שיאפשרו את פריסתה של טכנולוגיית הדור ה-5, מרכזי נתונים, שיאחסנו ויעבדו את המידע הרב, ומבנים לוגיסטיים, שיאפשרו לאחסן את הסחורות ולהפיצן לצרכנים במהירות, על מנת לתמוך במהפכת ה-E-commerce".³

הקרן הינה קרן חדשה. יחידות הקרן מוצעות לראשונה בתאריך 20.10.20. מועד סיום התאמת נכסים 26.10.20

דיסקליימר:

מנהל הקרן הינו מיטב תכלית קרנות נאמנות בע"מ.

1. הקרן הינה קרן חדשה. יחידות הקרן מוצעות לראשונה בתאריך 20.10.20. מועד סיום התאמת נכסים 26.10.20. 

2. מדד INDXX TECHNOLOGY REIT's הינו קניינה הרוחני של חברת  Indxx, לרבות סימני מסחר רשומים (להלן: "עורך המדד"). הקרן פועלת על פי רישיון מעורך המדד. עורך המדד אינו אחראי למכשיר פיננסי, לביצועיו ו/או לכדאיות ההשקעה בו.

3. להערכת מנהל הקרן - מידע צופה פני העתיד בפרסום זה מבוסס על הערכות והנחות עדכניות שלמנהל הקרן נכון למועד הפרסום, אשר על אף שמנהל הקרן סבור שהנן סבירות, הרי שהן בלתי ודאיות מטבען. רכישת יחידות בקרן תיעשה על בסיס תשקיף עיקרי בתוקף ו/או תשקיף קרן חדשה ו/או הדוח השנתי של הקרן ודיווחים מידיים בלבד. אין מנהל הקרן מתחייב להשיג תשואה כלשהיא לרבות תשואה עודפת. אין לראות בדף זה ייעוץ/ שיווק השקעות או תחליף לייעוץ/ שיווק השקעות המתחשב בצרכיו האישיים של כל אדם.

4. לפרטים נוספים ראו תשקיף הקרן באתר במגנא מס' אסמכתא: 2020-03-102244. קיימים דמי נאמן בקרן. (4D)י 4 עד 120% חשיפה למניות, D עד 120% חשיפה למט"ח.

x