אנלייבקס מדווחת על קבלת פטנט חדש בארה"ב לטיפול בדלקת מפרקים כרונית, מחלת מעי דלקתי, קרוהן וקוליטיס כיבי ב-Allocetra‏

החברה מצפה כי פטנט זה יאושר בארה"ב במהלך הרבעון הרביעי של 2020

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/11/2020

אנלייבקס תרפיוטיקס (Nasdaq: ENLV), חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים, מדווחת היום כי משרד הפטנטים האמריקאי הוציא הודעת פטנט חדש, המכסה את Allocetra, התרופה האימונותרפית של החברה הנמצאת בפיתוח.

הפטנט החדש מוסיף הגנת קניין רוחני נוספת על שיטות טיפול במחלות אוטואימיוניות ודלקתיות, כולל דלקת מפרקים כרונית (שיגדון), מחלת מעי דלקתי, קרוהן וקוליטיס כיבי. החברה מצפה כי פטנט זה יאושר בארה"ב במהלך הרבעון הרביעי של 2020.

ד"ר אורן הרשקוביץ', מנכ"ל החברה ציין כי "אנו שבעי רצון מהודעת רשות הפטנטים האמריקאית על כוונתם לאשר את הפטנט החדש. למרות שאנו ממקדים בשלב זה את הפיתוח הקליני שלנו במחלות מסכנות חיים עם שיעורי תמותה גבוהים ללא טיפול קיים ויעיל, נתונים פרה-קליניים הראו את הפוטנציאל של Allocetra באיזון מערכת החיסון בקרב חולים במחלות אוטואימיוניות או דלקתיות, אשר אין להם אופציות טיפול יעילות כיום, כגון מחלת קרוהן".

אודות אנלייבקס:

אנלייבקס היא חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים המפתחת מספר תרופות אלוגנאיות להשבת איזון למערכת חיסונית שיצאה מכלל שליטה – איזון שהינו קריטי לטיפול בבעיות חיסוניות ודלקתיות מסכנות חיים הכרוכות בשחרור יתר של ציטוקינים (Cytokine Release Syndrome).

אנלייבקס מפתחת טיפול אימונותרפי חדשני בעל מנגנון פעולה ייחודי המתמקד בהתוויות קליניות המוגדרות כמסכנות חיים, צורך רפואי ללא מענה, כגון ספסיס - גורם התמותה השלישי בארה"ב לאחר מחלות לב וסרטן, מניעת או טיפול בסיבוכים הקשורים בהשתלות מח עצם וטיפול בגידולים סרטניים מוצקים בשילוב עם טיפול תאי (CAR-T) או טיפול במעכב נקודת בקרה (immune checkpoint). 

x