מבנה נדל"ן ואלקטרה השקעות רכשו מגרש במתחם האלף בראשון לציון ב-122 מיליון שקל

במגרש המשתרע על כ-10 דונם מתוכנן פרויקט רחב היקף שיכלול 200 יח"ד להשכרה 230 דירות סטודנטים מסחר ומשרדים

 

 
דודו זבידה צילום תומר לוידודו זבידה צילום תומר לוי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/11/2020

דודו זבידה, מנכ"ל מבנה נדל"ן: "מצאנו במגרש הזדמנות יוצאת דופן על מנת להרחיב ולגוון את פורטפוליו הנכסים של הקבוצה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אלקטרה המהווה מבחינתנו שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות ליזום והקמה של פרויקטים משותפים בעתיד. השילוב של שתי החברות יוצר יתרון משמעותי וסינרגיה בשילוב של תכנון, ביצוע, שיווק ותחזוקה ומבטיח הקמה של פרויקטים איכותיים ומשמעותיים בהווה ובעתיד"

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "אנו שמחים על ההזדמנות לחבור לשיתוף פעולה עם מבנה נדל"ן בעיסקה לרכישת הקרקע, הטומנת בחובה פוטנציאל אדיר לפיתוחן העסקי של שתי החברות. אנו מאמינים כי ניסיונה ויכולותיה המקצועיים של הקבוצה יסייעו להצלחת הפרויקט המשותף תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות וביצוע"

מבנה נדל"ן ואלקטרה השקעות, חברה-בת של קבוצת אלקטרה, הודיעו ביום א' (15.11) כי רכשו מגרש במתחם האלף בראשון לציון בסך 122 מיליון שקל (50%-50%) מידי גוף פרטי שהחזיק בקרקע. על עבודות הביצוע תהיה אחראית אלקטרה בנייה.
המגרש משתרע על כ-10 דונם והרוכשות מתכננות להקים עליו פרויקט להשכרה בהתאם לשימושים בתב"ע, הכוללים כ-230 יחידות למעונות סטודנטים וכ-5,300 מ"ר לשימושים נלווים ושטחים משותפים, כ-200 יחידות לדיור להשכרה, כ-7,100 מ"ר למשרדים וכ-3,600 מ"ר למסחר. 

התחלת הבנייה צפויה בעוד כשנתיים, הפרויקט נמצא בשלבי תכנון ראשוניים. 

העיר ראשון לציון נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה וביקושים. אזורי התעסוקה והמסחר העיקריים בראשון לציון ממוקמים במערב העיר – מתחמי סינמה סיטי וקניון הזהב, וכן מתחם האלף בדרום מערב העיר וצפוי להכיל משרדים, בנייה למגורים ומלונאות. אחד היתרונות המרכזיים של אזורי התעסוקה הוא הנגישות התחבורתית הגבוהה אליהם – קרבה לתחנות רכבת ישראל וכן לתחנות הרכבת הקלה, הנבנית בימים אלה ולמטרו העתידית. כמו כן, גישה קרובה לצירי תנועה מרכזיים כמו נתיבי איילון, כביש 4 וכביש 531.

כזכור, לאחרונה פורסם כי מבנה נדל"ן רכשה 57% מבניין מלון חן בירושלים בכ-100 מיליון שקל וכך נכנסה לתחום מקבצי הדיור ובכוונתה להשביח את הנכס המצוי במיקום אטרקטיבי בעיר. 

בשבוע שעבר דיווחה אלקטרה על זכייתה ב-3 פרוייקטי בנייה גדולים בהיקף כולל של כ-720 מיליון שקל: פרויקט היוקרה 'אינפיניטי' במתחם סומייל של קבוצת חג'ג' בת"א, פרויקט 'פארק הים' של קבוצת זיתוני בבת ים ופרויקט בניין הכימיה במכון ויצמן למדע שברחובות.

מבנה נדל"ן: לאחרונה מוזגו חברות מבני תעשייה וכלכלית ירושלים לקבוצת מבנה, לחברה הממוזגת נכסים בכל רחבי הארץ בסגמנטים שונים: כ-40% בתחום התעשייה והלוגיסטיקה (בשווי של כ-3.6 מיליארד ש"ח), כ-38% בתחום המשרדים (שווי של כ-3.3 מיליארד ש"ח) וכ-22% בתחום המסחר (שווי של כ-2 מיליארד ש"ח). סה"כ לקבוצה נכסים מניבים בהיקף של כ-1.6 מיליון מ"ר בישראל, היקף השטח להשכרה הגדול ביותר מבין חברות הנדל"ן הפועלות בישראל.

x