אנלייבקס || ממנה בכיר לשעבר ב-ArQule ד"ר בריאן שוורץ כחבר דירקטוריון

ד"ר שוורץ שימש כמנהל הרפואי הראשי וראש המחקר והפיתוח ב-ArQule עד לרכישתה ידי חברת התרופות Merck תמורת 2.7 מיליארד דולר בפברואר 2020

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/11/2020

אנלייבקס תרפיוטיקס (Nasdaq: ENLV), חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים, מדווחת היום כי ד"ר בריאן שוורץ (Dr. Brian Schwartz), אשר שימש במשך 12 שנה כמנהל הרפואי של ArQule והוביל את תכנית המחקר והפיתוח שלה עד לרכישתה תמורת 2.7 מיליארד דולר על ידי מרק מוקדם יותר השנה, הצטרף כחבר בדירקטוריון אנלייבקס החל מיום ה-15 בנובמבר 2020.

ד"ר שוורץ ציין כי "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון אנלייבקס. לאחר בחינה מדוקדקת של הבסיס המדעי של Allocetra, אשר נמצאת כעת בפיתוח קליני לספסיס וקורונה ופיתוח פרה-קליני לגידולי סרטניים מוצקים, אני מאמין שלטיפול אימונותרפי חדשני זה יש את הפוטנציאל להשפיע מהותית על מחלות מסכנות חיים ובעלות אחוזי תמותה גבוהים. התכנית הקלינית המתוכננת והעכשווית, לצד הצוות הניהולי שמאחוריו רקורד של יצירת ערך לבעלי המניות, משאיר את החברה בעמדה טובה של צמיחה קצרת טווח וארוכת טווח מתמשכת".

ד"ר שוורץ מביא עמו ניסיון עשיר בפיתוח תרופות בתעשיות הביוטכנולוגיות והפרמצבטיות. תפקידו האחרון היה המנכ"ל הרפואי וראש המחקר והפיתוח ב-ArQule, שם שימש בתפקיד מפתח בהנהלת החברה, והוביל שורה של תכניות פיתוח קליניות ופרה-קליניות באונקולוגיה ומחלות נדירות. טרם הצטרפותו ל-ArQule ב-2008, שימש ד"ר שוורץ כמנהל הרפואי הראשי וסגן נשיא לענייני קליניקה ורגולציה בחברת Ziopharm Oncology, בה בנה והוביל מחלקות קליניות, רגולטוריות ובדיקות איכות, שהיו אחראיות על פיתוח תרופות אונקולוגיות חדשות.

מוקדם יותר בקריירה, ד"ר שוורץ שימש בתפקידים שונים ב-Bayer Healthcare וב-Leo Laboratories. ב-Bayer, לד"ר שוורץ היה חלק משמעותי בפיתוח הקליני העולמי של sorafenib (Nexavar®) ולו ניסיון רגולטורי רב בעבודה עם המחלקה האונקולוגית ב-FDA, ה-EMEA ורשויות בריאות נוספות. ד"ר שוורץ מחזיק בתואר דוקטור מאוניברסיטת פרטוריה בדרום אפריקה, והוא עבד באוניברסיטת טורונטו טרם הצטרף לתעשייה הביופרמצבטית. ד"ר שוורץ משמש כיום כדירקטור ב-Mereo Biopharma ו-LifeSci Acquisition.

שי נוביק, יו"ר דירקטוריון אנלייבקס, ציין כי "אנו מרוצים מאוד מהצטרפותו של ד"ר שוורץ לדירקטוריון שלנו. יש לו ניסיון רחב ורלוונטי של פיתוח מוצר ויצירת ערך לבעלי המניות. אנו מצפים לעבודה המשותפת איתו".

אודות אנלייבקס:

אנלייבקס היא חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים המפתחת מספר תרופות אלוגנאיות להשבת איזון למערכת חיסונית שיצאה מכלל שליטה – איזון שהינו קריטי לטיפול בבעיות חיסוניות ודלקתיות מסכנות חיים הכרוכות בשחרור יתר של ציטוקינים (Cytokine Release Syndrome). אנלייבקס מפתחת טיפול אימונותרפי חדשני בעל מנגנון פעולה ייחודי המתמקד בהתוויות קליניות המוגדרות כמסכנות חיים, צורך רפואי ללא מענה, כגון ספסיס - גורם התמותה השלישי בארה"ב לאחר מחלות לב וסרטן, COVID-19 וגידולים סרטניים מוצקים

x