מרכז התביעה לסוכן || הפניקס משיקה את ``חדר תביעה``

זירה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לסוכנים להיות מעודכנים ובשליטה מלאה על תביעות המבוטחים || חלק מהאסטרטגיה של הפניקס לחיזוק שיתוף הפעולה עם סוכניה

 

 
קרן גרניט צילום ניר סלקמן.	קרן גרניט צילום ניר סלקמן.
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/12/2020

הפניקס משיקה ביום ב' (07.12.20)  את 'חדר תביעה', ממשק ייחודי לחברה, זירה חדשה וייעודית לתביעות במסגרתה יוכל  הסוכן לקבל מידע ולבצע פעולות בתביעות של המבוטחים שלו המוגשות על ידו לחברה מרגע פתיחתן ועד לסיום הטיפול בהן.

סטטוס התביעה יונגש בצורה ויזואלית וברורה: תביעות מאושרת, ממתינות להשלמת מסמכים ועוד. בנוסף, ניתן לצפות בכל המכתבים שנשלחו למבוטח ולהעלות מסמכים חסרים  בקלות ובפשטות הן באמצעות הנייד והן באמצעות המחשב. 

ניתן להגיע לחדר התביעה (לקישור) דרך פורטל הסוכנים או דרך  מייל יומי שיישלח לסוכן מהפניקס בו יוצגו רשימת התביעות בהן חלו שינויים משמעותיים, עם קישור לפרוט וצפייה בחדר התביעה שלהן .

גילי שליט משעל מנהלת הפיתוח העסקי במערך התביעות מסרה כי פיתוח זה הוא נדבך נוסף במהלך של הרחבת השירותים הדיגיטליים לסוכנים ומצטרף ליכולת להגשת תביעות באופן דיגיטלי, מעתה ניתן יהיה  גם לעקוב בפשטות בסטטוס התביעה דרך חדר התביעה  בתחומים של בריאות, סיעוד, תאונות אישיות ואכ"ע.

לכתב FUNDER נמסר מקרן גרניט, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך התביעות, התפעול והשירות בהפניקס: "צעד זה מגיע כחלק מהאסטרטגיה של הפניקס לחזק את הקשר עם ציבור הסוכנים בשנת 2021 . בחדר יהיה  חיווי נגיש וזמין לסוכן לגבי סטטוס התביעה, מסמכים חסרים והיכולת להוסיפם ובכך נאפשר לסוכן לקצר את זמן הטיפול בתביעה ולעדכן את הלקוח שלו על התקדמותה".

x