ירון שמאי, לשעבר משנה למנכ"ל חברת הביטוח "כלל", מצטרף כשותף מנהל לחברת הייעוץ "גונן את גלזנר"

שמעון גונן ומיכאל גלזנר:"גונן את גלזנר אופיינה תמיד באובייקטיביות, במקצועיות, בשירותיות ובחדשנות בתחום הייעוץ לתאגידים ולפרטיים. הצטרפותו של ירון לחברה תשמור על ערכיה, תחזק את הקשר עם לקוחות החברה מחד ותסייע בהרחבת פעילות החברה

 

 
ירון שמאיירון שמאי
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/12/2020

 
חברת הייעוץ "גונן את גלזנר", בניהולם של שמעון גונן ומיכאל גלזנר החליטה להרחיב את שורות ההנהלה ולצרף את ירון שמאי כשותף חדש בחברה.
שמאי, 44, נ+2, בעל תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות במערכות מידע ובעל תואר שני בשיווק. עד לאחרונה ירון שמאי כיהן כמשנה למנכ"ל בחברת כלל ביטוח ופיננסים וכמנהל חטיבת הלקוחות וההפצה של החברה. קודם לכן כיהן כמשנה למנכ"ל ומנהל משותף בחטיבת חיסכון ארוך טווח  ובעברו כיהן כמנכ"ל סוכנות ההסדרים "תמורה" מבית כלל ביטוח ופיננסים. 
 
בניהולו של שמאי כמנהל חטיבת הלקוחות וההפצה חזרה כלל להוביל את שוק הביטוח והפנסיה בשיעורי הצמיחה במרבית המוצרים.שמאי הביא איתו תפיסה ניהולית מוכוונת יעדים, פיתוח כלים טכנולוגיים, פיתוח מוצרים חדשניים שהקנו לכלל יתרונות תחרותיים בשוק ושיטות עבודה סדורות שסייעו לכלל לחזור להיות חברה מובילה.
 
עם פרישתו מכלל, ולאור ההצלחה העסקית המוכחת שהפגין בניהול חטיבת הלקוחות וההפצה בכלל ולאור הרקע הרחב שלו בתחום ניהול ההסדרים הפנסיוניים, ירון שקל מגוון הצעות לגבי המשך עתידו המקצועי ובחר להצטרף כשותף לחברת הייעוץ הוותיקה והמוערכת גונן את גלזנר.
 
חברת הייעוץ "גונן את גלזנר", שהוקמה לפני כ- 25 שנה, הינה מן הוותיקות והמוערכות ביותר בשוק הייעוץ הביטוחי האובייקטיבי ונחשבת למובילה בתחומי הפנסיה, הפיננסים והבריאות.
לגונן את גלזנר מגוון יועצים אקדמאים מומחים בעלי רישיון פנסיוני בעלי מוניטין מקצועי רב שנים. חברת הייעוץ גונן את גלזנר ידועה כגוף מקצועי מאוד, בעל כלים ייחודיים וניסיון רב שנים בניהול מערכים פנסיוניים בארגונים מהמובילים במשק ביניהם בין היתר: רפאל, בנק לאומי, שטראוס,אמדוקס, בז"ן, כימקלים לישראל, סלקום ועוד מגוון חברות מן המובילות במשק. הייעוץ הניתן לארגונים הינו אובייקטיבי מעצם העובדה כי החברה בבעלות פרטית ואיננה מתוגמלת ע"י  גוף מוסדי, ובכך יכולה להבטיח למעסיקים ולעובדים בארגונים שונים ומגוונים אובייקטיביות מלאה בהתאמת המוצרים הפנסיוניים בהתאם לצורכיהם.
ההצטרפות של שמאי כשותף לחברה מחזקת את החברה בגורם מקצועי נוסף עם ראיה רחבה וניסיון רב בתחום חיסכון ארוך הטווח ואין ספק כי מדובר בחיבור ערכי ומקצועי שיחזק את החברה.
 

 

x