Living מבית אזורים חתמה על הסכם לרכישת 98 דירות תמורת כ- 202 מיליון ₪ במגדל יוקרה בבת ים

מגדל יוקרה בבניה בשכונת "פארק הים" החדשה בבת ים || הדירות שנרכשו יושכרו לטווח ארוך על ידי החברה

 

 
ערן ענבים קרדיט ליאור גרונדמן	ערן ענבים קרדיט ליאור גרונדמן
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/12/2020

Living מבית אזורים מודיעה על חתימת הסכם לרכישת 98 דירות במגדל יוקרה שנבנה בימים אלו בשכונת פארק הים המבוקשת בבת ים, תמורת כ- 202 מיליון ₪, במטרה להשכירן לטווח ארוך. המגדל כולו, כולל 151 דירות, וייבנה בצורת עירוב שימושים של מסחר בקומת הרחוב וכן משרדים וחדרי מלון בקומות הראשונות. תמהיל הדירות שנרכשו הוא מגוון, וכולל בעיקר דירות 2, 3 ו- 4 חדרים ועוד מספר דירות בעלות 5 חדרים.

הדיירים שיגורו בשכירות לטווח ארוך במגדל, ייהנו מדירות חדשות ומודרניות בקומות 5-22, בעלות מפרט גבוה ומרפסת, וכן ממגוון שירותים כמו לובי מעוצב, חדר כושר ומועדון דיירים. Living תהיה מעורבת בניהול המגדל ותחזוקתו ברמה הגבוהה ביותר.
 
ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living מסר ל FUNDER: " שכונת פארק הים צפויה להיות אחת השכונות המבוקשות ביותר באזור המרכז, לאור מיקומה הנגיש והייחודי על הקו האדום של הרכבת הקלה, על קו המטרו ובקרבה לנתיבי איילון ולרכבת, בד בבד עם הקרבה לים ותכנונה המוקפד של השכונה.

זה כבר הפרויקט השני של Living בשכונה החדשה, לאחר רכישת מגרש נוסף במרחק של כ- 200 מטר מהמתחם, המיועד למגורי סטודנטים. הרכישה הנוכחית מהווה את המשך הבעת האמון של החברה בשכונה, ובפוטנציאל הביקושים וההשבחות בה.

אופציית ההשכרה לטווח ארוך תאפשר לכל מי שמעוניין לקבל דירה חדשה לתקופת שכירות ארוכה בתמחור ידוע מראש  ולהנות מהמגורים בשכונה האיכותית, בדירת פרימיום, למשך שנים ארוכות, ללא החלפת דירות. כמות הדירות הרבה שנרכשת על ידי החברה במתחם, מעניקה ל- Living את היכולת לתפעל את המגדל ברמה הגבוהה ביותר עבור הדיירים, וההסכם הנוכחי הוא צעד נוסף בדרך למיצוב השכירות ארוכת הטווח כפתרון ממשי בשוק הנדל"ן למגורים בישראל". 

אודות שכונת פארק הים
שכונת פארק הים החדשה בבת ים, ממוקמת בחלקה הדרומי ביותר של העיר בת ים, ממש על גבול ראשון לציון מערב ונמצאת בקו ראשון לים. השכונה נמצאת בהקמה ועתידה לכלול כ – 10 אלף יח"ד. במרכז השכונה מתוכננים פארק ענק בשטח של כ- 400 דונם המתחבר לשמורה עם תצפית על הים בשטח של 35 דונם, מתחם ספורט ופנאי מודרני ורחב ידיים, מבני ציבור וקהילה לרווחת התושבים ואזורי מסחר. השכונה נמצאת במיקום נגיש ואסטרטגי, בצמוד לתחנת מטרו מתוכננת ועתידה לכלול את תחנת הקוממיות של הקו האדום של הרכבת הקלה.

x