הבורסה משדרגת || מנוע החיפוש במערכת מאיה שודרג והורחב

ניתן יהיה למקד את תוצאות החיפוש, בכך שהשירות יאפשר ביצוע סינונים לפי תקופה, מדד, ענף וקבוצות אירועים

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/01/2021

הבורסה לניירות ערך מעדכנת כי החל מהיום, 6.1.20.21, יורחב מנוע החיפוש במערכת "מאיה", במטרה לאפשר חיפוש יעיל וממוקד יותר במערכת לטובת ציבור המשקיעים.

מנוע החיפוש החדש יאפשר חיפוש מילות מפתח וביטויים בדיווחי החברות, הקרנות והודעות הבורסה, כולל בתוך קבצי HTML, PDF ובכותרות הניתנות ע"י הבורסה.

תוצאות החיפוש יוצגו כך שתוצאות הביטוי המדויק תופענה ראשונות ולאחריהן תוצאות הכוללות את כל המילים אך לא במצרף המדויק, ולבסוף תוצאות הכוללות חלק מן המילים אשר יסומנו כמילים החסרות.

ניתן יהיה לראות ציטוט מתוך הטקסט המדגיש את המילים התואמות לחיפוש וכן תיוגים המכילים את שמות האירועים שקושרו לדיווח.

ניתן יהיה למקד את תוצאות החיפוש, בכך שהשירות יאפשר ביצוע סינונים לפי תקופה, מדד, ענף וקבוצות אירועים.

חיפוש ממוקד של דיווח של חברה מסוימת, יתאפשר על ידי שילוב בתחילת מילות המפתח בשדה החיפוש של מספר המנפיק של החברה או שמה המקוצר של החברה. 

מערכת ה"מאיה" המשמשת כאתר המרכזי עבור המשקיעים והפעילים בשוק ההון, הושקה לראשונה בגרסה העברית בשנת 2000.

באתר מפורסמים כל דיווחי החברות, מידע בנושא מועדים ותשלומים, לוח הנפקות, הודעות הבורסה בקשר לחברות ולמסחר, החלטות דירקטוריון ועוד. בנוסף, לכל חברה נסחרת, קיים דף חברה המאפשר למשקיע לקבל מידע עיקרי על החברה כגון תחום עיסוקה, בעלי עניין, ניירות הערך של החברה, המדדים בהם היא נסחרת ודו"חות כספיים.

ביוני 2020 השיקה הבורסה את מערכת "מאיה" באנגלית וזאת במטרה להנגיש מידע על הבורסה והחברות הנסחרות בה לטובת המשקיעים הזרים, בין היתר לאור התעניינות גוברת של משקיעים מרחבי העולם בחברות הישראליות.

כתובת מאיה בעברית: maya.tase.co.il

x