וויטסמוק מרחיבה את סבב ההשקעה לכ-20 מיליון ש``ח || אלטשולר שחם ישקיעו 10 מיליון ש``ח

הפעילות החדשה של וויטסמוק מתמקדת בתחום הבלוקצ`יין והינה יוזמה של פיור קפיטל של כפיר זילברמן

 

 
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/01/2021

חברת וייטסמוק מרחיבה את ההשקעה בחברה. החברה הודיעה היום על התקשרות בהסכמי השקעה נוספים, בדרך של הקצאה פרטית, בהיקף 11.9 מיליון ש"ח המצטרפים להשקעה בהיקף של כ-8.7 מיליון ש"ח. היקף ההשקעה בסך הכל מגיע לכ-20 מיליון ש"ח, כאשר ההשקעה תתבצע לפי מחיר של 2.75 ש"ח, המהווים אפסייד על מחיר המניה בבורסה.

כחלק מההשקעה, יריב גילת, מייסד פיינל ומוותיקי תחום האלגו טריידינג בארץ, ימונה ליו"ר פעיל של דירקטוריון החברה ויוביל את כניסתה ופעילותה של החברה בתחום הפעילות החדש הכולל בין היתר, השקעות נוסטרו ואלגו טריידינג, השקעות הון סיכון בטכנולוגיות בלוקצ׳יין וניהול נכסים דיגיטליים. ליאור יקואל ימונה לעובד בחברה בתחום הפעילות החדש. יריב גילת ישקיע בחברה 1,787,500 ש"ח וליאור יקואל ישקיע בחברה 1,462,500 ש"ח.

אלטשולר שחם ישקיעו 10 מיליון ש"ח ויהפכו לבעלי עניין בחברה. בנוסף, חתמה החברה הסכמים עם 3 משקיעים נוספים  אשר ישקיעו בחברה, כל אחד לפי חלקו, סך כולל של 1.9 מיליון ש"ח.

בנוסף, חתמה החברה הסכמים עם מספר משקיעים, יחידים וחברות וביניהם קרן הגידור "ספרה" ומשקיעי בלוקצ'יין בולטים וביניהם שי מוהבן, גיא בן ארצי, גליה בן ארצי ואייל בן ארצי, מחברת בנקור, במסגרתם ישקיעו המשקיעים בחברה סך של כולל של 4,875,000 ש"ח. כמו כן, ישקיע אלי זמיר כ-650 אלף ש"ח בחברה.

את הובלת הפעילות החדשה, וצירופו של יריב גילת יזמו אלי זמיר וחברת פיור קפיטל של כפיר זילברמן.

על מנת שהחברה תחל את פעילותה בתחום הפעילות החדש, החברה תשתמש בסכום של עד 2,000,000 דולר ארה"ב מתמורת הנפקת המניות נשוא הסכמי ההשקעה כמפורט לצורך השקעות בנכסים דיגיטליים. החברה תפתח חשבונות בבורסות מסחר של נכסים דיגיטליים ובנקים בישראל אשר הנם מובילים בתחום הפעילות החדש.

x