היפוסוויס מגדיל נוכחות בשוק הישראלי וממשיך באסטרטגיית רכישות של בנקים שוויצרים בבעלות ישראלית

אחרי דיסקונט שוויץ ופועלים שוויץ, רוכש בנק ישראלי שלישי - מזרחי שוויץ

 

 
אבי סלמהאבי סלמה
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/01/2021

עם השלמת הרכישה, הבנק יגדיל את כמות לקוחותיו הישראליים לכדי 20% מלקוחות הבנק ויחנוך את הסניף הראשון שלו בציריך, שיפעל בכפוף למטה והסניף הראשי בג'נבה 

לצד הצמיחה האורגנית המשמעותית: הבנק השוויצרי Hyposwiss מרחיב את פעילותו בשוק הישראלי וממשיך באסטרטגיית המיזוגים והרכישות בה הוא פועל בשנים האחרונות ומודיע על רכישת בנק מזרחי שוויץ בבעלות בנק מזרחי טפחות.  
כחלק מהעסקה ולאחר השלמת הרכישה, מזרחי טפחות שוויץ הפועל בציריך יהפוך לסניף של הבנק  ויפעל תחת ניהול מטה הבנק ולסניף הראשי הנמצא בז'נבה, שוויץ.  

מאז פרוץ הקורונה, נהנה Hyposwiss מגיוס מוגבר של לקוחות ותנופה עסקית. אסטרטגיית ניהול ההשקעות ללקוחות אמידים שבה נהג הבנק במהלך משבר הקורונה, התבררה כמוצלחת במיוחד וסייעה בהגדלה משמעותית של מצבת הלקוחות בישראל ובעולם. הסכם הרכישה עם מזרחי טפחות, מטרתו להעצים את מגמת הרחבת מצבת הלקוחות והגדלת הפעילות בישראל, ומימוש של אחד מיעדיו האסטרטגים של הבנק.  

זו העסקה השלישית במספר שמבצע Hyposwiss אחרי שרכש בשנת 2016 את תיק הלקוחות של בנק IDB SWISS, שהיה בבעלות בנק דיסקונט. בשנת 2019 רכש Hyposwiss את יתרת תיק הלקוחות של בנק הפועלים שוויץ ולוקסמבורג, שהיה בבעלות בנק הפועלים. 

אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss: "רכישת מזרחי טפחות שוויץ היא אבן דרך משמעותית עבורנו והמשך ישיר לאסטרטגיית המיזוגים, הרכישות וההתרחבות בשוק הישראלי. אני גאה בעובדה שהבנקים הישראליים בוחרים בנו שוב ושוב כמי שישרתו נאמנה את לקוחותיהם בצורה הטובה ביותר ובשביעות הרצון הגדולה ביותר. ובנוסף מצביעה על האמון הרב שיש לבנק גם מצד הרגולטור השוויצרי שיאשר את העסקה.

 Hyposwiss היטיב לאתר את ההזדמנויות שיצרה הקורונה, ואנו שמחים שהצלחנו בתקופה מאתגרת זו, לא רק לשמור על הקיים אלא אף להגדיל את הבנק ואת מצבת הלקוחות הישראלים וכן את היקף הנכסים המנוהלים של הבנק. כעת יוכל הבנק להעניק שירות ללקוחותיו גם בסניף Hyposwiss בציריך". 
x