דן דוברי נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם הפיננסי בעולם

אנשי מקצוע ברחבי העולם לומדים ממתודת העבודה שהוא מיישם ששם את הפוקוס על טיפול במשפחה כחלופה לטיפול במוצר

 

 
דן דוברידן דוברי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2021

ארגון המחקר הבינלאומי GCIF בחר בדן דוברי מייסד העולם התכנון הפיננסי כאחד ממאה המשפיעים בעולם בתחום הפיננסי. דן מוזמן לכנס השנתי של הארגון בלאס וגאס ב 27 אפריל  2021 לקבל את ההוקרה. דן גם ירצה בכנס על הבמה המרכזית, נושא ההרצאה שלו הוא: 

Cross Border Advising: The challenges and opportunities of advising clients who live, do business, and invest in multiple jurisdictions. 
ייעוץ בינלאומי: האתגרים וההזדמנויות במתן ייעוץ ללקוחות שחיים, מנהלים עסקים ומשקיעים בשילוב של משטרי מס שונים בעולם. 

הארגון נימק את הבחירה שלו להלן: 

השפעה עולמית: בקטרוגיה זה דן קיבל ציון 82, והם הנמיקו, בפועלו בבניית מתודולייה בינלאומית לתכנון פיננסי, העבודה שלו שהגיש על טיפול במשפחות רגישים ובנייה של אלוקאציית נכסים מותאמת יעדי חיים  הוא השפיע על החיים של משפחות רבות בכל רחבי העולם.

השפעה תעשייתית: בקטגורייה זה דן קיבל ציון 81, והם הנמיקו: אנשי מקצוע ברחבי העולם לומדים ממתודת העבודה שהוא מיישם ששם את הפוקוס על טיפול במשפחה כחלופה לטיפול במוצר. דן עולה על כל הבמות בעולם לקדם חשיבה שונה מגובה מחקר אקדמי ומעודד קידום ידע בקרב אנשי המקצוע ברחבי העולם. 

יצירתיות וחדשנות: בקטגורייה זה דן קיבל ציון 81: העולם הפיננסי בכל העולם משתנה ללא הכר ואנו עדים להתפתחויות שמובלים ע"י קומץ אנשי מקצוע שמביאים איתם גישות ופתרונות חדשניות. תודות לאנשי מקצוע כגון דן שמחוייב לטיפול במשפחה ולנכונות שלו לשתף את הקהילות הבינלאומיות בידע ובנסיון העולם שלנו משתנה לטובה. 

מוכנות לעתיד: בקטגורייה זה דן קיבל ציון 83: תעשיות רבות ברחבי העולם מאותגרים בגלל ה"קורונה" ושינויים דמוגרפים. ההתפתחויות שמוביל אנשי מקצוע כגון דן יכול לשנות הרגלים ישנים ולתת לציבור פתרונות שמתאימים יותר לאתגרי התקופה ויאפשר להם לחיות חיים טובים יותר בלי לוותר על איכות או ביטחון. 

ביקוש לחידושים שדן מוביל: בקטגורייה זה דן קיבל ציון 84: ועדת המינויים ציין במיוחד בקטגורייה זה את עבודתו של דן וציין שאנשי מקצוע ברחבי העולם יכולים להרויח מהעבודה שהוא עושה והתרומה שלו לקהילה. מתודת העבודה והפתרונות שהוא מקדם עשויים לשנות את איכות החיים של משפחות רבות ברחבי העולם. 

דן הגיב למנוי שלו: המינוי הפתיע אותי מאוד. לפני כחודש התקשרו אליי מהארגון ואמרו לי שאני מועמד לכבוד ורוצים לתאם לי שיחה עם ועדת המינויים. מתברר שזכיתי בכבוד, ובמידת האפשר בגלל ה"קורונה" אטוס באפריל בלאס וגאס לקבל את ההוקרה. 

לפני כמעט ארבעים שנים הקמתי את העסק שלי הראשון יחד עם המנהל האגדי שלי בחברת הראל "ספי פלד" והוא שאל אותי על המודל הכלכלי של העסק ועניתי לו "אם הסוכנים שאנו משרתים יתפרנסו טוב ויבאו ערך ללקוחות שלהם גם אנחנו נתפרנס". 

היום יותר מארבעים שנים לאחר מכן ולאחר עשייה רבה בשירות משפחות שמעניקים בנו אמון אני נשאר באותה דעה. 

הכבוד שהוענק לי בעצם הוא לא רק שלי אלא של אלפי אנשי המקצוע ברחבי העולם ששמעו אותי ויישמו חלק ממה שאני מלמד. בלי אנשי המקצוע במדהימים שהיה לי זכות לעבוד איתם בחיים, כל העבודה שלי היה חסר ערך. בעצם הצלחתי רק בזכות זה שהיה לי הזדמנות לעמוד על הכתפיים של אנשי מקצוע ענקיים ולהיות להם לעזר. אנשי מקצוע אילו שקמים כל יום ומתמודדים עם עולם פיננסי לא צפוי ומובילים את המשפחות שמעניקים בהם אמון במבוך של התנהלות פיננסית, מוצרים, חוקים ומובילים אותם לחיים של ביטחון וכבוד הם הגיבורים האמיתיים ולהם מגיע כל ההוקרה והכבוד. 

לאחרונה אני שומע וקורא על אנשי מקצוע שמותרדים מהעתיד של המקצוע והעתיד שלהם במקצוע ולהם אני אומר " חברים, לא היה תקופה בהיסטוריה שהציבור היה צריך יותר יועץ נאמן לידם, המקצוע שלנו הוא חשוב ומכריע בחיי המשפחה אך הוא שונה מאשר בעבר ולכן מי שישים את טובת המשפחה בקדימות וידאג לידע ומיומנויות שצריך לעזור להם לחיות חיים של כבוד וביטחון ישרוד וישגשג". 

כפי שאמרתי היו לידי בתקופה הזאת אנשים מדהימים שהיוו השראה בשבילי ולמדתי ואני ממשיך ללמוד מהם כגון יאיר המבורגר המנהל האגדי של הראל שהיה הדוגמא האישית הראשון שלי בענף, ספי פלד ויוסי כהן השותפים שלי מתקופת ידידים ועתידית.

יצחק חלמיש, יהודה בן אסייג ובני גאון מתקופת העבודה שלי בגאון שוקי הון, שלושה גאונים של התעשייה שמייצגים ערכיות ומקצועיות בלי טיפה של יהירות. ידידי המוערך והיקר רם אמית המנכ"ל האגדי של ענף הביטוח שהיה דירקטור בידידים ומנכ"ל מאוחר יותר במכללה לתכנון פיננסי שבו שימשתי שנים רבות כיו"ר  וגאוני התקשורת הפיננסית עופר נוריאל ואודי אלוני שרואים בעבודה שלהם שליחות והעניקו לי במה יחד איתם לשנות את התעשייה. 

היה לי זכות ענקית יחד עם שותפי לשעבר הדבק במשימה משה לרון לייסד קהילה של אנשי מקצוע ולעבוד ולתרום לאנשי מקצוע מדהימים שבנו עסקים לתפארת כגון עומר רבינוביץ מאינווסטור 360, עידן כץ, קארין בוזלי ומייק לביא מנטו, ראובן טיטואני מתלפיות, גבי פרנקל, ליאת פרנקל, גדי ברקעי נועם הירשקורן ועוד רבים ולעבוד עם אנשים שמעניקים לי השראה כגון השותף שלי לדרך היום אוהד ויגמן וילדיי אורן ולירון דוברי.

יש אימרה נפוצה שאומרת "כשאתה מייצג משהו אז יהיו אנשים בעדך ונגדך, כאשר אתה מייצג כלום לא יהיו אנשים נגדך אך גם לא יהיו בעדך". ומכוון שאני תמיד ייצגתי ערכים הכרוכים בשינויים שהיוו לאנשים מסויימים איום, זכיתי גם לראות את הצד של המתנגדים אך לא נתתי לזה להפריע לי והמשכתי בדרכי להשלמת השליחות שלי. 

דן סיים את השיחה איתנו ואמר "שאלו אותי לאחרונה מה היה הדבר החשוב ביותר שעשית בקריירה שלך? ומיד עניתי להם בפשטות, עוד לא עשיתי אותו". 

x