מאות סוכנים השתתפו בסדרת כנסים דיגיטליים בתחום אשראי ומימון חוץ בנקאי שקיימה איילון

במסגרת הכנסים, קיבלו הסוכנים סקירה ונתונים מעולמות הפנסיה והגיל השלישי עם דגש על השינויים והתמורות שמשפיעים על קבוצת הגיל הזו, כגון: העלייה בתוחלת החיים, והעליה בהוצאות כחלק מהצורך לתמוך כלכלית ולעזור לילדים

 

 
רונה יוסףרונה יוסף
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/01/2021

איילון חברה לביטוח, ממשיכה למקד תשומת לב ומשאבים באסטרטגיית התמיכה בסוכני החברה וביישום אסטרטגיית הצמיחה בתחומי האשראי והמימון החוץ בנקאי.
על מנת לחזק את התחום בקרב סוכני החברה ולאפשר להם להעניק ערך ממשי נוסף ללקוחותיהם, קיימה לאחרונה איילון סדרת כנסים דיגיטליים בתחום ההשקעות, בהשתתפות מאות מסוכני החברה

במסגרת הכנסים, קיבלו הסוכנים  סקירה ונתונים מעולמות הפנסיה והגיל השלישי עם דגש על השינויים והתמורות שמשפיעים על קבוצת הגיל הזו, כגון: העלייה בתוחלת החיים, והעליה בהוצאות כחלק מהצורך לתמוך כלכלית ולעזור לילדים. עוד במהלך הכנסים, ניתן  הסבר מקיף על מוצר האשראי החדש של איילון – משכנתא הפוכה ועל יתרונותיו הייחודיים הכוללים בין היתר תהליך קבלת הלוואה נגיש מהיר וקל, אפשרות לפירעון מוקדם בכל עת וללא קנס ואי התניית ההלוואה בקבלת ערבות מהיורשים הטבעיים.

הכנסים הדיגיטליים התקיימו במסגרת פעילות ההדרכות המקצועיות של איילון המתקיימת לאורך השנה וביתר שאת מתחילתו של משבר הקורונה. ההרצאות בכנסים הועברו על ידי אגף ההשקעות של איילון בראשות רונה יוסף, סמנכ"לית ומנהלת האגף, איתי דיין, מנהל מערך האשראי בחברה ולימור לוינשטיין, מנהלת תחום משכנתאות וייזום אשראי.

אריק יוגב, מנכ"ל איילון מציין כי: " שמחנו מאוד לראות את ההיענות המרשימה של הסוכנים. מדובר בפעילות ייחודית שמחזקת את אסטרטגיית איילון להעצמת"הידע המקצועי של סוכני החברה, לצד המשך פיתוח מוצרים חדשניים ומובילים בתחומי האשראי והמימון החוץ בנקאי. אנו מתכוונים להמשיך ולמקד משאבים בהענקת ערך מקצועי מוסף לסוכנים גם בשנת העסקים 2021 ונערכים לשם כך עם תכנית כנסים והדרכות רחבה, ומעניינת שתמשיך לקדם את צמיחתם העסקית.

x