9 ביטוח || איי.די.איי משיקה את 9 מותג ביטוח חדש ברכישה דיגיטלית מלאה

9 ביטוח נולד מתוך ביטוח 9 מיליון || בפעם הראשונה בישראל יוכל הלקוח לקנות ביטוח בעצמו באופן דיגיטלי מלא, ללא התערבות נציג או סוכן, ולקבל את המחיר הזול והסופי

 

 
קובי הבר מנכל איי.די.איי ביטוח צילום כפיר סיוןקובי הבר מנכל איי.די.איי ביטוח צילום כפיר סיון
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/01/2021

איי די איי חברה לביטוח השיקה הבוקר את המותג: '9', הדור הבא של הביטוחים בישראל. '9' יחליף את המותג המוכר, תשעה מיליון, והוא יהיה דיגיטלי במהותו.

׳9׳ יתמקד במוצרי הביטוח האלמנטרי: רכב, דירה ונסיעות לחו"ל, ויושק בשלב ראשון בעולם ביטוחי הרכב.

המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה וייחודית בשוק הביטוח, בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי.

כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להזין את הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו, ובסוף התהליך הקצר יוצע לו מחיר סופי, זול, ומותאם לו אישית. אין כל צורך או אפשרות להתמקח, וכמובן שכרגיל בחברה, אין עמלת תיווך. את לקוחות המותג ילווה מוקד תמיכה ייעודי, בטלפון ובוואטסאפ, ככל שיצטרכו. מדובר במוקד שאינו עוסק במחירים, ואלמנט המיקוח לא יהיה קיים.

באיי.די.איי הדגישו היום כי בכדי לעודד את הלקוח לרכוש אונליין ולמנוע את הצורך במיקוח, מחירי הביטוח ב'9' יהיו נמוכים ביותר, זאת בזכות תפיסת תמחור חדשנית ומודל הנחות אישי.

לקוחות 9 מיליון הקיימים ימשיכו ליהנות מכל השירותים כרגיל וגם ליהנות משירותים נוספים במסגרת המותג החדש.

קובי הבר מנכ"ל אי.די.אי ביטוח: ״אנו גאים להשיק את ׳9׳, הדור הבא של הביטוחים בישראל, מותג דיגיטלי מבוסס דאטה ותפיסת תמחור לומדת וחדשנית, שמתאימה את המחיר ללקוח באופן אישי״
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח"

x