אלוני חץ מדווחת כי Brockton Everlast חתמה על הסכם לרכישת מתחם תמורת 45 מיליון ליש"ט

מדובר במתחם בפארק המדע "Cambridge Science Park". למתחם פוטנציאל השבחה עתידי להקמת פארק מדע מודרני, תוך כדי הגדלה משמעותית של זכויות הבניה

 

 
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/01/2021

אלוני חץ מדווחת היום כי BE חתמה על הסכם לרכישת מתחם בשטח של 17 דונם, עליו בנויים שני מבנים בשטח השכרה של כ-70 אלף רבוע, הנמצא בעיר קיימברידג' בבריטניה בתמורה ל-45 מיליון ליש"ט (כ-193 מיליון ש"ח), לא כולל עלויות עיסקה.

המתחם מושכר עד לחודש מאי 2031 לחברות מתעשיית ה-Life Science, המשמשים למרכז מחקר ופיתוח. המתחם מושכר במלואו וצפוי להניב בשנת 2021 NOI שנתי בסך של 2.2 מיליון ליש"ט (כ-10 מיליון ש"ח).

למתחם פוטנציאל השבחה עתידי להקמת פארק מדע מודרני, תוך כדי הגדלה משמעותית של זכויות הבניה.

מימון העיסקה יעשה באמצעות הון עצמי אותו תזרים אלוני חץ ל-BE.

השלמת העסקה (Closing) צפויה להתבצע במהלך מרץ 2021 וכמקובל, כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים.

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "אנו שמחים לעדכן כי BE חתמה על הסכם לרכישת מתחם בפארק המדעCambridge Science Park. למתחם פוטנציאל השבחה עתידי להקמת פארק מדע מודרני תוך הוספת זכויות בנייה ניכרות. עסקה זו מהווה המשך לרכישה שביצעה BE לפני כשנה של פארק עסקים הממוקם בסמוך למרכז העיר אוקספורד. קיימברידג' ואוקספורד הן מהמוקדים העולמיים החשובים בתחום ה- Life Science ובהן נמצאות האוניברסיטאות המובילות בעולם. תחום ה-Life Science קיבל משנה תוקף במשבר הקורונה שהמחיש את חשיבות התחום לקידמה, לטכנולוגיה, לבריאות ולכלכלה ו-BE מתכננת להמשיך ולהרחיב את הפעילות בתחום זה.

עם השלמת רכישה זו יהיו בבעלותה של BE שישה נכסים מניבים בבריטניה בשווי כולל של מעל ל-700 מיליון ליש"ט (כ-3.1 מיליארד ש"ח) המניבים NOI שנתי של למעלה מ-30 מיליון ליש"ט (כ-134 מיליון ש"ח).  ההון העצמי שהשקיעה אלוני חץ ב- BE לצורך רכישת ששת הנכסים הינו כ- 300 מיליון ליש"ט (כ-1.3 מיליארד ש"ח)."

x