צמח המרמן זכתה במכרז לרכישת שני מגרשים בלב אזור הביקוש ברמת השרון

מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין: "אנחנו שמחים על הזכייה במכרז, התומכת בפיתוח היזמות המשולבת של מגורים לצד שטחי מסחר

 

 
חיים פייגלין חיים פייגלין
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/01/2021

צמח המרמן העוסקת בנדל"ן לייזום וביצוע של פרויקטים גדולים למגורים, למשרדים ומסחר ונדל"ן מניב, הודיעה היום כי פורסם באתר רשות מקרקעי ישראל על זכייתה במכרז שניהלה רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה בשני מגרשים, בשטח כולל של כ-9,747 מ"ר, הזמינים לבניה ועליהן חלה תב"ע מאושרת אשר מקנה זכויות להקמת 299 דירות ו-560 מ"ר שטחי מסחר. המגרשים ממוקמים בלב אזור הביקוש בשכונת נווה גן ברמת השרון, צפונית לשכונת תל ברוך צפון היוקרתית.


תמורת רכישת הזכויות תשלם צמח המרמן סכום של כ-505 מיליון ש"ח בתוספת של כ-57.7 מיליון ש"ח בגין עלויות פיתוח. להערכת החברה, היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על סך של כ-1.05 מיליארד ש"ח, היקף עלות המכירות צפוי לעמוד על סך של כ-885 מיליון ש"ח והרווח הגולמי צפוי לעמוד על סך של כ-163 מיליון ש"ח.

 

מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין,: "אנחנו שמחים על הזכייה במכרז, התומכת בפיתוח היזמות המשולבת של מגורים לצד שטחי מסחר.  המיזם החדש מסתמן כפרויקט דגל ייחודי הממוקם בלב אזור הביקוש בשכונת נווה גן ברמת השרון, בקרבה לשכונת תל ברוך צפון היוקרתית המאופיינת באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה.


הזכייה מהווה נדבך משמעותי בביסוס מעמדה של החברה כשחקן מוביל בשוק הדיור באזורי הביקוש ומשלבת בין מגורים, מסחר ובילוי. הפרויקט יתוכנן בסטנדרטים גבוהים תוך מתן פתרונות לאוכלוסיית היעד  הרלבנטית . בכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור  ומימוש של פרויקטים נוספים התואמים את האסטרטגיה העסקית ומאמינים כי נמשיך לייצר ערך לבעלי המניות של החברה."


x