קואנטס ווסטרן יוניון חותמות על הסכם לחמש שנים

באמצעות הפלטפורמה של ווסטרן יוניון, מחזיקי הכרטיסים של קואנטס בארה"ב יוכלו להעביר כסף לבני משפחה ויקירים בכל מקום כמעט בעולם מהיישום הסלולרי של קואנטס

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/02/2021

Cuentas, Inc. (OTCQB: CUEN), ("קואנטס", "CUEN" או "החברה"), ספקית פינטק מובילה של פתרונות בנקאות ותשלומים סלולריים שמתמקדת בצרכנים היספנים ולטינו חתמה על הסכם לחמש שנים עם חברת ווסטרן יוניון (WU), מובילה גלובלית בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות. קואנטס תשלב שירותי העברת כספים דיגיטלית בתוך המדינה ובין מדינות ממותגים של ווסטרן יוניון ביישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס ב-2021.

השירותים הפיננסיים של קואנטס מותאמים להתמקדות באוכלוסיית הלטינו ומאפשרת את הכלילה הפיננסית שלהם להגדלת ההצלחה הכלכלית.

באמצעות הפלטפורמה חוצת הגבולות וחוצת המטבעות של ווסטרן יוניון, מחזיקי הכרטיסים של קואנטס בארה"ב יוכלו להעביר כסף לבני משפחה ויקירים בכל מקום כמעט בעולם מהיישום הסלולרי של קואנטס. הלקוחות יוכלו לבחור שהמקבלים שלהם יקבלו את התשלום תוך דקות[i] דרך הרשת הגלובלית של ווסטרן יוניון שכוללת מיליארדי חשבונות בנק, ארנקים וכרטיסים ב-120 מדינות או דרך יותר מחצי מיליון סניפים ב-200 מדינות וטריטוריות.

"אנחנו שמחים על האפשרות לשתף פעולה עם ווסטרן יוניון, מובילה גלובלית. זה נותן לנו הזדמנות נהדרת לשרת צרכנים עם צורכי שימוש שונים, במיוחד צרכנים בארה"ב שלא מקבלים שירותי בנקאות או לא מקבלים מספיק שירותי בנקאות. פתרון ללא מגע, בטוח ובזמן אמת לשליחת כסף ליקירים ברחבי העולם, זאת ההבטחה שלנו ללקוחות", אמר אריק מיימון, מייסד שותף ומנכ"ל קואנטס.

"הקשר החדש הזה עם ווסטרן יוניון הוא הראשון מתוך רבים שיבואו. זאת המחויבות שלנו ללקוחות שלנו לעדכן את השירותים שלנו ולתת להם יותר אפשרויות והגעה באמצעות היישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס", אמר מייקל דה פרדו, מייסד שותף ונשיא קואנטס.

הפלטפורמה חוצת הגבולות וחוצת המטבעות של ווסטרן יוניון משלבת באופן חלק רגולציה, ציות, ערוצים, מטבע ושפה מקומיים. היכולת מתורגמת לחוויית תשלום של נוחות, בחירה ואמון ללקוחות שמקבלים שירות ישירות מווסטרן יוניון. בשנים האחרונות ווסטרן יוניון פתחה את הפלטפורמה שלה לקבוצה גדלה של שותפים ממגזרי הפיננסים, תקשורת וטכנולוגיה.

"אנחנו מקבלים בברכה את קואנטס לרשת של ווסטרן יוניון ושמחים שהשילוב של הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו יעמיק את ההיצע ללקוחות. אנחנו גאים שהיכולות הדיגיטליות המובילות שלנו ממשיכות לאפשר תשלומים דיגיטליים ללקוחות ועסקים", אמרה מולי שי, מנהלת הרשת, ווסטרן יוניון, האמריקות.

"אנחנו נרגשים לראות שקואנטס הגיעה לציון הדרך החשוב הזה וחוזים עלייה עצומה במגזר הלטינו באמצעות היכולת הזאת עם ווסטרן יוניון", אמר ג'ף לואיס, סגן נשיא ביצועי של בנק סאטן, הבנק המנפיק של Cuentas Prepaid Mastercard®.

שירותי היישום הסלולרי של קואנטס מספקים פתרון פיננסי מקיף לאנשים בקהילה ההיספנית והלטינו בארה"ב שלא מקבלים שירותי בנקאות, לא מקבלים מספיק שירותי בנקאות ולא מקבלים מספיק שירותים, ומספקים גישה למערכת הפיננסית האמריקנית לאנשים שלא יכולים לפתוח חשבון בנק מסורתי או מעדיפים שלא לפנות למוסד בנקאי מסורתי.

Cuentas, Inc.(OTCQB: CUEN) היא ספקית שירותי בנקאות ומסחר אלקטרוניים עם טכנולוגיה קניינית שמיועדת לספק פתרונות לאוכלוסייה ההיספנית והלטינו שלא מקבלת מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא.

x