בלנדר חתמה עם חברת ביטוח בינלאומית לביטוח תיק ההלוואות שלה בישראל ובאירופה

הפוליסות שנחתמו מספקות מנגנוני ההגנה בתיקי האשראי ומעניקות שכבת ביטחון נוספת של עד כ- 14% מקרן האשראי בליטא לטביה ובישראל

 

 
גל אביב מנכל בלנדר צילום סיון פרג`גל אביב מנכל בלנדר צילום סיון פרג`
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/02/2021

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות דיווחה היום על התקשרות של חברות הבנות בלנדר ליטא ובלנדר פי2פי ישראל עם חברת ביטוח בינלאומית לביטוח תיקי ההלוואות בליטא לטביה ובישראל. שיעור הכיסוי של הפוליסה בליטא ובלטביה יעמוד על סך של 13.5% מאי עמידה בהחזר הלוואות, בניכוי השתתפות עצמית בגובה 3.5% משיעור אי העמידה בהחזר ההלוואה. שיעור הכיסוי של הפוליסה בישראל יעמוד על סך של 14% מאי עמידה בהחזר הלוואות, בניכוי השתתפות עצמית בגובה  4% משיעור אי העמידה בהחזר ההלוואה.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "אנו ממשיכים זו השנה השלישית בביטוח תיק האשראי הצרכני של בלנדר, בשנה של משבר קורונה כלל עולמי ההסכם שנחתם הוא הבעת אמון חזקה בפעילות בלנדר ובטכנולוגיה שלה. שכבת הביטחון שמעניק הביטוח ייחודית בתחום והיא מייצרת למלווים לחברה ולמשקיעים נדבך נוסף של ביטחון, המצטרף לסינון הקפדני בבחירת ההלוואות, הפיזור המירבי וקרן הביטחון הצוברת".

בחודש ינואר האחרון בלנדר הונפקה בבורסה בישראל, והיא חברת הפינטק  הראשונה שנרשמה בבורסה בתל אביב. החברה זכתה לביקושי יתר משמעותיים של פי 2 במכרז הציבורי והגדילה את הגיוס ל-80.5 מיליון ₪. לאחר שגייסה 55 מיליון ₪ בשלב המוסדי.


x