סוחרים בזירת סוחר? זירת הסוחר טריידפרו - סיום חקירה והעברה לפרקליטות

מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך העבירה לפרקליטות את תיק החקירה בעניין טריידפרו - ניהול זירת הסוחר ללא רישיון | שימו לב - אחת ההאשמות - התערבות במסחר במטרה לגרום להפסדים בחשבונות הלקוחות

 

 
ענת גואטה-יור רשות נירות ערך. צילום ענבל מרמריענת גואטה-יור רשות נירות ערך. צילום ענבל מרמרי
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/02/2021

מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך העבירה את תיק החקירה בעניין טריידפרו ניהול זירת הסוחר למחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). החקירה הגלויה נפתחה בחודש פברואר 2020.

על פי החשד, עניינה של חקירה זו בעבירות של ניהול זירת הסוחר, טריידפרו, ללא רישיון ופנייה בהצעה לסחור בזירת סוחר שאינה מורשית כמו גם עבירות של קבלת דבר במרמה ועבירות הלבנת הון.

על פי ממצאי החקירה, הוצגו מצגים מטעים כלפי הלקוחות, ונטען בפניהם כי זירת הסוחר מפוקחת על ידי הרגולטור הבריטי (FCA) כדי לשכנע אותם להשקיע בזירה. בנוסף, הזירה התערבה במסחר של לקוחות החברה, במטרה לגרום להפסדים בחשבונות שתורגמו לרווחים של החשודים.

ממצאי החקירה העלו כי במהלך התקופה בה פעלה הזירה, גוייסו על ידי החשודים כספים מ - 17 לקוחות, לכל הפחות בהיקף של מאות אלפי ש"ח.


* הודעה זו מתייחסת להעברת תיק החקירה לפרקליטות, ואין בה כל התייחסות לממצאי החקירה  ולמסקנותיה. לפרקליטות מסורה הסמכות להחליט על המשך הטיפול בתיק.

x