בנק הפועלים משיק את הארנק הדיגיטלי של bit ואת כרטיס האשראי bitcard

לראשונה בישראל כל עולם התשלומים באפליקציה אחת: העברת כסף לחברים ומשפחה, קבלת זיכויים, רכישות באונליין ומעכשיו – גם ב-tap בבתי העסק

 

 
גולן שרמן צילום פאנדרגולן שרמן צילום פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/02/2021

אפליקציית bit עוברת לשלב הבא: בנק הפועלים משיק ארנק דיגיטלי ואת כרטיס האשראי bitcard, ללקוחות bit עם הטבות ייחודיות. לקוחות bit יוכלו לשלם ישירות מהנייד, גם בעת ביצוע עסקת רכישה בבתי העסק ללא צורך בהצגת כרטיס האשראי. בכך יושלם המהפך של bit לכל אפשרויות התשלום: העברות בין אנשים, קבלת זיכויים, קניות אונליין, תשלום ללא מגע בחנויות ובכרטיס.

השימוש בארנק של bit הוא פשוט, מהיר, חוסך לחץ מיותר בדרך לקופה ומקל על ההתנהלות בכל מקום וגם בחו"ל: כל מה שנדרש הוא להצמיד את הסמארטפון לקופה (tap), ללא צורך בארנק פיזי, ומבלי לזכור את הקוד הסודי של כרטיס האשראי וללא כל צורך במגע.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה: "זהו צעד משמעותי לקראת מימוש החזון של bit למעבר מאפליקציית תשלומים יומיומית של הציבור הרחב לפלטפורמת הפעילות הבנקאית המרכזית ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. נמשיך לקדם ולחזק את הצעת הערך הייחודית של bit, כפלטפורמה למתן מגוון שירותים בנקאיים מהירים ופשוטים מבוססי תשלומים לשימוש כלל הלקוחות."

bit מאפשרת את כל התשלומים במקום אחד, ומציגה באופן מרוכז את כלל ההוצאות (גם בתשלום ללא מגע בנייד) בדף הבית של האפליקציה, כך שהלקוחות יכולים להישאר מעודכנים. 

התשלום ב- bit מבוסס על תקן בינלאומי של ויזה ומאסטרקארד, ולכן מאפשר גם לשלם בכל חנות בחו"ל שיש בה קופה תומכת ב-NFC, באמצעות הנייד וללא צורך בכרטיס פיזי.

בעלי מכשיר אנדרואיד וכרטיס אשראי מסטרקארד של בנק הפועלים או כרטיסי מסטרקארד חוץ בנקאיים של ישראכרט, יכולים להירשם לארנק ב-3 קליקים באפליקציית bit. כשמגיעים לחנות הפיזית, מחפשים את סימן ה-NFC על גבי קופות שתומכות בתשלום בנייד, משחררים את נעילת הטלפון, מצמידים את המכשיר למסוף והתשלום מבוצע. בקרוב השירות יתאפשר לבעלי כרטיסי אשראי נוספים.
לקוחות אחרים (שאין להם כרטיס אשראי מסטרקארד של בנק הפועלים או כרטיס אשראי מסטרקארד חוץ בנקאי של ישראכרט), יוכלו בקלות להזמין bitcard, ישירות באפליקציה וכך יוכלו להשתמש בארנק הדיגיטלי של bit ולשלם ללא מגע בבתי עסק.

bitcard הוא כרטיס אשראי המונפק ע"י חברת Cal. את הכרטיס ניתן להזמין בתוך כשתי דקות ישירות מתוך אפליקציית bit, להשתמש בו מידית באמצעות האפליקציה, ולקבל את הכרטיס הפיזי עם שליח עד הבית.
בנוסף, מזמיני כרטיס ה- bitcardנהנים מהטבת הצטרפות של עד 250 ש"ח ב-BUYME, וכן נהנים מהנחה של 10% במגוון מותגים ומקומות בילוי (עד לסכום של 250 ש"ח): gett, WOLT, GOOD PHARM, גולף, סטימצקי, ארומה תל אביב, רשת story ועוד. לקוחות bitcard יהיו זכאים גם לכלל ההטבות של מחזיקי כרטיס Cal.

בנוסף, כל משתמשי ארנק bit יזכו להחזר כספי של 10% על הקניות, עד לסכום של 150 ₪ בתקופת המבצע.

משתמשי bit בעלי iPhone מוזמנים להזמין bitcard על מנת ליהנות מההטבות, וכן ממסך מרכז של כל ההוצאות.




x