נעמן גרופ רוכשת את קורל מודל וממזגת אותה עם בוניטה דה מאס

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "במקביל להמשך פיתוח פעילויות הליבה המסורתיות שלנו בתחומי המטבח והטקסטיל לבית - אנו מרחיבים את הנוכחות שלנו גם בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים"

 

 
דודי כהן מנכל נעמן גרופ. צילום שירה רז דודי כהן מנכל נעמן גרופ. צילום שירה רז
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/02/2021

נעמן גרופ שבבעלותו הפרטית המלאה (100%) של איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה להרחיב את פעילותה בענף ההלבשה התחתונה ורוכשת את קורל מודל, המתמחה בייצור ושיווק סיטונאי של הלבשה תחתונה, ביגוד פנאי, פיג'מות ובגדי ים. קורל מודל מחזיקה במותגי בגדי הים בננה ו-SIS, במותג ההלבשה פנאי TEHABAD וכמו כן היא מפתחת, מייצרת ומשווקת מותגים פרטיים לרשתות המובילות, כגון המשביר לצרכן, O&H ועוד.

מחזור המכירות השנתי של קורל מודל מוערך בכ-20 מיליון ש"ח ופעילותה תמוזג בפעילות רשת "בוניטה דה מאס", שאותה רכשה נעמן גרופ בחודש ספטמבר האחרון. המייסד והבעלים של קורל מודל, אמיר הברפלד, יחזיק ב-40% מחברת ההלבשה הממוזגת.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, המובילה את עולם אופנת הבית עם המותג ורדינון ואת עולם כלי המטבח והאירוח עם המותג נעמן, אומר כי "רכישת קורל מודל הינה רכישה סינרגטית לרכישת "בוניטה דה מאס" ומהווה נדבך במימוש אסטרטגיה של גיוון והרחבת הפורטפוליו העסקי שלנו בתחומי הריטייל בכלל וההלבשה בפרט" אומר כהן.

בשנת 2018 הרחיבה נעמן גרופ את פעילותה בתחום כלי המטבח, עת רכשה גם את חברת צוקר המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבח המוסדי. באוגוסט 2020 רכשה נעמן גרופ את השליט

x