תדהמה בלשכה - ליאור הורנציק מ"מ נשיא לשכת סוכני הביטוח התפטר מתפקידו וקורא למינוי נשיא חדש

בהודעת ווידאו בפייסבוק (מצורפת) הודיע הורנציק כי הוא קורא לאדם אחר שיעמוד בראש הלשכה שיביא לאחדות

 

 
ליאור הורנצ`יק צילום מסך פייסבוקליאור הורנצ`יק צילום מסך פייסבוק
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/02/2021

דרמה מטלטלת בלשכת סוכני הביטוח: מ"מ הנשיא ליאור הורנצ'יק מתפטר

"אינני רואה אור בקצה המנהרה"; קורא לשלמה אייזיק המתמודד על נשיאות הלשכה לאחד אתהשורות בה

לאחר שורת אירועים שבמרכזן המאבק בין נשיא הלשכה ליאור רוזנפלד והמתנגדים לו, שהגיעה לידי בדיקה של רשם העמותות את הקורה בלשכה, מודיע היום מ"מ הנשיא ליאור הורנצ'יק, כי הוא מתפטר מתפקידיו בלשכה, כולל חברותו בוועד המנהל.

בפוסט שפרסם באתר הפייסבוק שלו אומר הורנצ'יק, כי לאחר ששירת את סוכני הביטוח למעלה מ-3 שנים בחדווה ובאהבה: "מזה כמה שבועות אני מרגיש שהגעתי למיצוי, והלשכה יננהבמקום שהיא צריכה להיות בו.

אני לא אשאר דקה במקום שאינני שלם עמו, ולכן קיבלתי החלטה קשה לפרוש מתפקידי".

עוד אמר הורנצ'יק: "הפילוג גובר על האחדות והסדקים על החיבורים, ואינני רואה אורבקצה המנהרה.

אני קורא לאיש שיהיה מעל לפוליטיקה, איש של קונצנזוס, דמות שתבוא עם צו 8 שכולו לאחד את השורות ולייצג גילדה מקצועית משמעותית כמו שמגיע לנו. לכן אני קורא מפה לאיש שיעשה זאת, להיפגש אתי, כי אני מוכן לעשות כל מה שיידרש ולהיכנס תחת האלונקה לצרכי האחדות.

שלמה אייזיק – אני פונה אליך!" אמר הורנצ'יק, בהתכוונו למנכ"ל סוכנות יונט, שהודיע כי הוא מתמודד על נשיאות הלשכה בבחירות בנובמבר 2021.

הורנצ'יק הוסיף: "אני נאלץ לעשות זאת (לתמוך במועמד) מחוץ לוועד המנהל, אבל עושה זאת בלב שלם; אני עם דמעות בעיניים אבל עם תקווה אדירה".


תגובת שלמה אייזיק לקריאתו של ליאור הורנצ'יק למינויו: "מהלך מלא איכפתיות של ליאור הורנצ'יק ששם את טובת ציבור סוכנות וסוכני הביטוחולשכת סוכני הביטוח לפני הכל, מהלך אמיץ ויוצא דופן שמחזק את דרכי לנשיאות הלשכהעל מנת לשרת ולתת ועל מנת להבטיח את עתיד סוכני הביטוח העצמאיים ועתידם של ילדיהעוסקים בתחום הנפלא הזה . ליאור יקירי (אתה לא זר לי) אני מקבל באהבה את קריאתך.שיהיה לכולנו בהצלחה ונפעל לקדם את האינטרסים של ציבור סוכני הביטוח ביחד, בהנאה,בתשוקה ובעוצמה".



ליאור רוזנפלד נשיא לשכת סוכני הביטוח הגיב להודעת הורנצ'יק ואמר: "אני מודה בכל ליבי לליאור הורנצ'יק על עשייתו ותרומתו למען סוכני וסוכנות הביטוח. ליאור היה שותף מלא במשך שלוש וחצי השנים בהן אני מכהן כנשיא הלשכה ושנה לפני כן בקמפיין. יחד הובלנו מהלכים רבים ואת הלשכה להצלחות אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".



תגובת 7 חברי וועד המנהל לידיעה על התפטרות הורנצ'יק הייתה חריפה: "ליאור יקר, אנחנו שמחים שבחרת לקחת אחריות על כשלון הקדנציה שלך ושל הנשיא. הלשכה מעולם לא ידעה קדנציה כה גרועה שהרסה את פרנסת הסוכנים ופגעה במעמד הלשכה. מקווים שגם מר רוזנפלד יקח אחריות ויתפטר בהקדם, כך שסוכני הביטוח יוכלו לבחור בהנהגה חדשה לה הם ראויים." חתומים על התגובה יוסי אנגלמן, סגן נשיא; דני קסלמן, יו"ר מחוז השרון; מיכה אדוני, יו"ר מחוז חיפה והצפון; שמואל אשורי, יו"ר מחוז ירושלים; איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות; ג'ינה פלד, יו"ר מחוז השפלה ומקסים דרעי, יו"ר המועצה הארצית של הלשכה.






קטע מדבריו
סוכנות וסוכנים, חברות וחברים!
אני עומד פה מולכם, נרגש ונרעד כמו ביום הראשון שלי בתפקידי כממלא מקום נשיא הלשכה, אפילו יותר.
אין אדם מאושר ממני על הזכות שניתנה לי על ידכם לשרת את ציבור סוכנות וסוכני הביטוח בישראל, אני יכול להעיד כי יום יום שעה שעה הלכתי לישון עם הרצון והמחשבה לקידום מעמד הסוכן ופרנסתו וקמתי בבוקר עם חיוך עצום שאני תחת זכות עילאית והגשמת חלום אמיתי – לעסוק בצורכי ציבור באמונה.
את אהבתי למקצוע והתשוקה המתעצמת כולכם מכירים, גם את תפיסת עולמי שאין ולא יהיה תחליף לסוכן הביטוח, אין שני לו, אין שום פיווט שמשפיע על המשק וקריטי לו כמו סוכן הביטוח, זכינו!
לפני 3.5 שנים הגעתי לבית חם – לשכת סוכני הביטוח ואני לא מצטער על רגע שבו שהיתי בבית החם, לקחתי על עצמי לטפל בכם וזאת עשיתי עם המון ויתורים – אישיים, משפחתיים ומקצועיים, אבל עם תחושת שליחות שאין דומה לה ולא יהיה!
גדלתי בבית של ערכים, למדתי על ברכי אבי ז״ל את ״ספר דברי הימים של עשיה למען הכלל בחדווה ובאהבה״ ועל כך אני מודה להקב״ה בכל תפילותיי ״ברוך שנתן לי אבא שהוא גם סוכן וגם אדם״.
מזה כמה שבועות שאני חש שהגעתי למיצוי, שהלשכה איננה במקום בו היא צריכה ואני האחרון שייתן ציונים למישהו, אבל אני הראשון שלא יישאר ולו דקה במקום שאינני מרגיש שלם בו ולכן קיבלתי החלטה קשה לפרוש מתפקידי כממלא מקום נשיא הלשכה.
אני מודה לחבריי בלשכה, לעובדי הלשכה ולמנהליה, לנשיא הלשכה וצוותו, לכל הסוכנות הסוכנים שמלווים אותי ותומכים ללא הרף ובעיקר למשפחה שלי שבלעדיה אני באמת רבע בן אדם...

בימים אלו בהם הלשכה הגיעה למצב שהפילוג גובר על האחדות, הסדקים על החיבורים ואינני רואה אור בקצה המנהרה אני קורה לדמות שתהיה מעל הפוליטיקה, איש של קונצנזוס, אדם עם ניסיון ואהבה למקצוע, דמות שתבוא ל״צו 8״ שכולו לאחד את השורות ולייצר לנו גילדה חזקה ומשמעותית, כמו שמגיע לכולנו.
ולכן אני קורא מפה לאיש היחיד שאני מזהה למשימה הלאומית להיפגש איתי,  כי אני מוכן לעשות כל מה שנדרש ולהיכנס תחת האלונקה בדיוק לצורכי האחדות – שלמה אייזיק היקר אני פה בשבילך, אני פה בשביל הסוכנות והסוכנים ובראש מורם אסייע למען החשוב ביותר – קידום מעמד ופרנסת הסוכן!!!!!
סוכנות וסוכנים, לרגע לא אנוח למען הצלחת אחדות השורות, אבל כדי לקדם זאת ביתר שאת אני נאלץ לעשות זאת מפוזיציה אחת – מחוץ לוועד המנהל, לא בהיותי בתפקיד בכיר, גם אם זה ויתור עצום וכואב – אני עושה זאת בלב שלם כי רק אתם מול עיניי!
חברים, אני עם דמעות בעיניים, אך עם תקווה אדירה כי רק העם היהודי יודע שכל יגון הופך לשמחה וכל שיעבוד הינו בדרך לגאולה.
תודה לכולכם ויחדיו נעשה ונצליח.


x