מינויים בקבוצת גולף || אייל גרינברג מונה למנכ"ל ומנהל העסקים הראשי

גונן ביבר אשר משמש כמ"מ יו"ר, מונה ליו"ר הקבוע של הקבוצה. אלי שפיר, סמנכ"ל הכספים, יקודם לתפקיד משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. המינויים יכנסו לתוקף החל מה-1 באפריל 2021

 

 
צילום דודי חסוןצילום דודי חסון
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/02/2021

דירקטוריון גולף הודיע על מינויו של אייל גרינברג (45) למנכ"ל קבוצת גולף ומנהל העסקים הראשי שלה.

גרינברג המשמש כמנכ"ל סטימצקי מאז 2014, הצליח להפוך את סטימצקי  מחברה מפסידה לחברה מצליחה, רווחית ויזמית, המגיבה במהירות לשינויים בשוק. לגרינברג ניסיון מקצועי עשיר כמנכ"ל תאגידי תקשורת, שיווק ופרסום וכן ניסיון בתחומי ה-E-commerce.
אייל  בוגר לימודי תקשורת שיווקית מהמרכז הבינתחומי בשילוב עם Wharton Business School.

מאז אוגוסט  2020 מעורב מר גרינברג באופן שוטף ויום-יומי בעסקי הקבוצה. בתקופה זו בחנה החברה מספר מועמדים לתפקיד. בסופו של תהליך ממושך, הוחלט כי למר גרינברג יש את הכישורים, הניסיון והיכולת להניב את הערך המרבי לבעלי מניות החברה ולהתמודד עם האתגרים וההתאמות הנדרשות בפעילות החברה לעת הזו.

עקב המשך כהונתו של גרינברג כמנכ"ל סטימצקי, סוכם כי היקף המשרה והתגמול בהתאמה יהיה בהיקף של 50% משרה.

גונן ביבר אשר משמש כמ"מ יו"ר מונה ליו"ר הקבוע של הקבוצה.

גונן ביבר, יו"ר גולף אמר היום: "לאייל רקורד עשיר של יזמות ועשיה בתחומי השיווק, הפרסום והסחר, לרבות הסחר הדיגיטלי. ניסיונו הרב בפיתוח מיזמים והובלה מוצלחת של פעילות בתחום  הקמעונאי בשילוב הניסיון המצטבר שרכש לאחרונה בגולף מהווים נכס חשוב לגולף. בנוסף, היותו של אייל ישירות ובעקיפין, בעל מניות משמעותי בחברה, מחזקת ומעצימה את מחויבותו לחברה ולהצלחתה. מהיכרות עם אייל, דירקטוריון החברה ואני בטוחים כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, וכי יש לו את כל הכלים, הכישורים והיכולות להוביל את קבוצת גולף לשיפור בתוצאותיה ולהצפת ערכה. "

אייל גרינברג, המנכ״ל הנכנס: ״מאז אוגוסט 2020, אני מלווה את הנהלת החברה באופן הדוק וגיליתי לשמחתי אנשים מוכשרים ורעבים לפיתוח החברה. אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי ושמח על ההזדמנות להוביל, ביחד עם שדרת ההנהלה המעולה שלנו, את אחת מחברות האופנה ואופנת הבית הגדולות הוותיקות והמוערכות במשק הישראלי.

אני משוכנע בערך הרב הגלום שניתן להציף בגולף, לרבות בכל תחומי E-commerce, ובטוח כי בכוחות משותפים נוביל את החברה בתנופה ובמהירות התגובה הנדרשת בסביבה העסקית למימוש הפוטנציאל הקיים ומימוש הזדמנויות."

אלי שפיר, סמנכ"ל הכספים של החברה, יקודם לתפקיד משנה למנכ"ל וימשיך לכהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת גולף. שפיר (49), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות במכללה למנהל. בחצי השנה האחרונה שימש כממלא מקום מנכ"ל ובארבע השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

x