הנהלת חברת רייזור לאבס פתחה את המסחר לרגל רישום החברה בבורסה

החברה מצטרפת לתת-ענף תוכנה ואינטרנט, הכולל כיום 21 מניות, בשווי כולל של כ-91 מיליארד שקל

 

 
הנהלת רייזור לאבסהנהלת רייזור לאבס
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/02/2021

הנהלת חברת רייזור לאבס פתחה אמש את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך.

רייזור לאבס היא אחת מ- 14 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לשוק המניות בבורסת ת"א כאשר 3 מתוכן הינן חברות תוכנה. החברה מצטרפת לתת-ענף תוכנה ואינטרנט, הכולל כיום 21 מניות, בשווי כולל של כ-91 מיליארד שקל.

רייזור לאבס הוקמה ב- 2016 והינה חברת בינה מלאכותית העוסקת בתחום פתרונות בינה מלאכותית מותאמים אישית לבעיות ארגוניות קריטיות, ובתחום פיתוח מוצר מבוסס בינה מלאכותית להפיכת מכונות ייצור כבדות למכונות חכמות.

שירותי החברה ניתנים בעיקר בישראל ובאוסטרליה, והחברה מעסיקה כ- 60 עובדים במדינות אלו, עם היקף הכנסות של כ-14.4 מיליון שקל בתשעת החודשים של 2020.

בסוף 2017 הקימה החברה בית ספר לתחומי הבינה המלאכותית בשם Future Learning, המוכר באופן רשמי על ידי רשות החדשנות, לשם איתור והכשרת אקדמאים מצטיינים ובוגרי יחידות טכנולוגיה עילית בצבא ושילוב חלקם בחברה.

החברה הנפיקה לציבור בדרך של הצעה לא אחידה כ-23.5% מהון מניותיה, תמורת כ-116.2 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-591 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת מאי 2021 למדדי הבורסה: SME-60, SME-150, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה.

ציטוט מטעם רייזור לאבס:"אני גאה ונרגש לפתוח את המסחר בבורסה הישראלית ולהשלים מהלך היסטורי של הנפקת חברת ה-AI הראשונה בישראל, וזאת בדרך של הנפקה ישירה, בדרך המלך ולא באמצעות מיזוגים. אנו שמחים לשתף את הציבור הישראלי בהצלחה של רייזור לאבס ומודים לגופים המוסדיים המובילים בארץ על כך שהביעו בנו אמון כה גדול. אנו מתחייבים להמשיך לחדש וליצור מתוך אמונה בדרך ולשבור תקרות זכוכית פעם אחר פעם כמו שרק רייזור לאבס יודעת לעשות."

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה כי: "אנו שמחים כי רייזור לאבס בחרה בבורסה בתל אביב כפלטפורמה הנכונה עבורה לצורך גיוס ההון הנדרש לה להתפתחותה. אנו מאמינים כי נראה חברות הייטק נוספות מצטרפות לבורסה בתקופה הקרובה ובכך הציבור הישראלי יוכל להמשיך ולהיחשף להצלחת ההייטק הישראלי וליהנות מפירות מההצלחה של חברות אלו. אנו מאחלים לחברה שתעלה ותצליח, הן לטובת ציבור המשקיעים והן לטובת המשק הישראלי כולו."

x