גילת משיקה את הדור הבא של משפחת הטרמינלים הלווייניים

תומך ברשתות 5G ומערכי לוויין LEO/MEO

 

 
גילת אנטנה קרדיט חברת גילתגילת אנטנה קרדיט חברת גילת
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/02/2021

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום על השקת הדור הבא של משפחת הטרמינלים הלווייניים  (VSAT), Aquarius, התומך ברשתות 5G ומערכי לוויין הפועלים במסלולי בינוני ונמוך LEO/MEO. הטרמינלים הלוויינים (VSAT) מספקים ביצועים ברמה גבוהה במיוחד, מהירויות העלאה והורדה של יותר מ- 2GB לשנייה ומעבר רציף ולא מורגש בין לוויינים. 

בזמן שרשתות 5G נפרסות והביקוש מצד הלקוחות גדל אקספוננציאלית, הטרמינל הלווייני (VSAT)  Aquarius של גילת, מיועד לשרת, ביעילות מרבית, יישומי דאטה ומדיה אינטנסיביים ובהם תמסורת סלולרית 5G, וקישוריות לכלי שייט ולארגונים.

הטרמינלים מדגימים יכולות עיבוד מידע גבוהות המאפשרות השגת תפוקות גבוהות באופן חסר תקדים, בקצבי הורדת (download) והעלאת (upload) מידע. היכולות של ה- Aquarius VSAT, בשילוב עם הניסיון הרב של גילת בטכנולוגיית תמסורת סלולרית על גבי לווין (מוגנת פטנט), הופכים לפתרון הנבחר על ידי מפעילי רשתות סלולריות (MNOs) לאספקת חווית 5G אמיתית באמצעות לוויין ללקוחותיהם. 

בנוסף, משפחת Aquarius תוכננה לספק שירות רציף, ולתמוך בלווייני הדור הבא מבוססי התוכנה במערכי לווייניים במסלולי GEO ו- NGSO. Aquarius מאפשר פעילות רציפה, ב"חיבור לפני ניתוק", תוך שימוש בממשקי ניהול אנטנה סטנדרטים, אשר חשובים במיוחד למערכי LEO הדורשים מעבר תדיר בין לוויינים. 

"בזמן שהתעשייה מתקדמת לרשתות 5G ומערכי לוויין במסלולי NGSO, חשוב מאד עבור תחנות הקרקע להתפתח בכדי לעמוד בדרישות של יישומים תובעניים אלו״, אמר אליק שימלמיץ, סמנכ"ל טכנולוגיות ומוצרים בגילת. ״Aquarius, הדור הבא של משפחת מוצרי ה- VSAT של גילת, מתוכנן בכדי לעמוד בדרישות של מגוון רחב של יישומים הצורכים רוחב פס גבוה, וכולל מנעד רחב של הישגים טכנולוגיים חדשניים, לרבות מהירויות מדהימות ותמיכה רציפה של לוויינים רבים.״

״תקשורת לוויינית הינה אמצעי המאפשר לממש את חזון הקישוריות ב- 5G, בכל מקום ובכל היקף, תוך כדי הגשמת החזון וההגדרה מחדש של החוויה הגלובלית״, אמר אסף זיבליק, מנהל השיווק והפיתוח העסקי בגילת. ״גילת, כמובילת שוק התמסורת הסלולרית על גבי לוויין, ניצבת בנקודה טובה בדרך להפוך לשחקנית משמעותית במרחב המתפתח של 5G, לאחר שהוכיחה פעמים רבות כי הטכנולוגיה שלה מסוגלת לתמוך בחוויית 5G, אשר תשפיע ישירות על האופן בו אנשים חיים ועובדים". 

Aquarius, הדור הבא של הטרמינלים הלוויינים ((VSAT של גילת, מגיע לאחר שורה של הישגים רבים, אשר הוצגו לראשונה בתעשייה, והוכחו בסדרה של בדיקות על גבי לוויינים במסלולי GEO ו- LEO.

כבר ב- 2019, בשני מקרים שונים, גילת הדגימה לראשונה אי פעם ביצועי שיא בקישוריות 5G באמצעות לוויין ה- Phase-1 LEO של Telesat:

גילת מדווחת על ניסוי מוצלח, לראשונה אי פעם, של קישוריות 5G על גבי לוויין נמוך-מסלול, באמצעות לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat

גילת השיגה את מהירויות המודם הגבוהות ביותר אי פעם, בנפח כולל של 1.2Gps, על גבי לוויין הPhase 1 LEO- של Telesat

ולאחרונה, על גבי לוויין ה-GEO HTS של Thaicom:
גילת הצליחה להציג ביצועים יוצאי דופן בתעבורת 5G על גבי לוויין GEO HTS של Thaicom

x