פרישה נוספת בלשכה - יו"ר המכללה ויו"ר מחוז תל אביב

התפטרות ראשונה של נבחרת ציבור

 

 
ליאור רוזנפלד, צילום FUNDERליאור רוזנפלד, צילום FUNDER
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/02/2021

בעקבות פרישת מ"מ נשיא הלשכה, הודיעו גם יו"ר המכללה ויו"ר מחוז תל אביב והמרכז על פרישתן.

עוד זעזוע בלשכת סוכני הביטוח. לאחר הודעת מ"מ נשיא הלשכה ליאור הורנצ'יק על פרישתו מתפקידו ומהוועד המנהל (נשאר כחבר המועצה הארצית), הודיעה ביום חמישי חוה פרידמן וינרב, יו"ר מרכז ההכשרות למקצועות הביטוח של הלשכה (לשעבר המכללה), על התפטרות מתפקידה. היום הודיעה בכירה נוספת בלשכה, נוגה עקל, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז, כי היא מתפטרת מתפקידה ומחברותה בוועד המנהל.

ממכתב ההתפטרות של עקל עולה כי הודיעה לנשיא הלשכה ליאור רוזנפלד, כבר ב-1 בפברואר על רצונה לפרוש מתפקידה: "המתנתי… מתוך תקווה אחרונה כי משהו ישתנה בהתנהלות שהתקיימה בתקופה האחרונה. בכאב עצום ועם דמעות בעיניים אני מודיעה על החלטתי לפרוש," היא כותבת ומציינת: "כשהחלטתי לתרום מזמני מרצי וכספי, המטרה הייתה למען סוכני הביטוח בישראל, כאשר מטרה זו כבר לא עומדת בראש סדר העדיפויות ובמקומה נכנסה הפוליטיקה הקטנה למחוזותינו החלטתי שאין זה מקומי. לשכת סוכני הביטוח חייבת להתחיל תהליך של הבראה למען הצלת הגילדה המקצועית היחידה שקיימת לנו גם אם המחיר שאשלם באופן אישי הוא מחיר כבד".

עקל תישאר בתפקידה כחברת מועצה וכיו"ר הדירקטוריון של חברת המועדונים. יש לציין, כי עקל היא נבחרת ציבור ראשונה שמתפטרת; הורנצ'יק ופרידמן-וינרב, מונו לתפקידיהם.

ביום שלישי תקיים המועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח ישיבה שבה תידון גם הצעה להקדמת הבחירות לנשיאות הלשכה, שבמקור מיועדת להתקיים בנובמבר 2021.

x