הנהלת נופר אנרגיה פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה

נופר אנרג'י היא אחת מ-7 חברות הקלינטק שנרשמו למסחר בבורסה בתל אביב מאז תחילת 2020, והיא מצטרפת לענף הקלינטק, הכולל כיום 18 חברות בשווי כולל של כ-50 מיליארד שקל

 

 
הנהלת נופר אנרגיה, קרדיט: ישראל הדריהנהלת נופר אנרגיה, קרדיט: ישראל הדרי
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/02/2021

הנהלת נופר אנרגיה פתחה אמש  את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך.

נופר אנרג'י היא החברה הגדולה ביותר מבין החברות החדשות שנרשמו משנת 2020.

בשנת 2020 נרשמו 30 חברות חדשות כשמתחילת 2021 הצטרפו לבורסה כבר  14 חברות חדשות.

נופר אנרג'י היא אחת מ-7 חברות הקלינטק שנרשמו למסחר בבורסה בתל אביב מאז תחילת 2020,  והיא מצטרפת לענף הקלינטק, הכולל כיום 18 חברות בשווי כולל של כ-50 מיליארד שקל.

נופר אנרג'י הוקמה בשנת 2011 ע"י עופר ינאי, בעל השליטה בחברה, המכהן כיושב ראש החברה. החברה עוסקת בפעילות ייזום והפעלה של מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל "נקי" מאנרגיה סולארית בישראל ובאירופה. לחברה שותפויות עם עשרות קיבוצים, חברות נדל"ן מניב וחברות תעשייה בישראל.

בנוסף החברה מקדמת הקמה של עשרות מערכות לאגירת חשמל, ובימים האחרונים הודיעה על סיום הקמת מערכת ראשונה לאגירת חשמל בישראל.

החברה הנפיקה לציבור כ-22.4% מהון מניותיה תמורת כ-578 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-2.58 מיליארד שקל.

המניות הוצעו למשקיעים המוסדיים בדרך של הצעה לא אחידה בהליך Book Building ולציבור בדרך של הצעה אחידה.

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 4 במרץ, 2021 למדדי הבורסה: ת"א-90, ת"א-125, ת"א-125 אקלים נקי, SME-150, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה ות"א-קלינטק.

נדב טנא, מנכ"ל החברה אמר כי: "אנו מודים לקהל המשקיעים שהביע אמון בחברה, פעילותה והנהלתה. אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ על מנת לחזק את המובילות של החברה בשוק האנרגיה המתחדשת המקומי ולקדם פעילות גלובלית משמעותית תוך התבססות על המודל העסקי הייחודי, צבר השותפויות המשמעותי, ה-DNA היזמי וההון האנושי של החברה.

נופר אנרגיה מביאה את בשורת מהפכת אגירת החשמל לשוק המקומי ורק לפני מספר ימים השלימה  הקמת מערכת אגירה ראשונה מסוגה  בישראל. בנוסף, מאז הנפקת החברה נכנסנו יחד עם קרן נוי לשוק האנרגיה המתחדשת האיטלקי באמצעות השקעה בפלטפורמה קיימת, השלמנו סגירה פיננסית והתנעת הקמה של פרויקט פוטו-וולטאי בהספק 169 מגה-ואט בספרד והמשכנו לפתח, להקים ולחבר פרויקטים בהיקף משמעותי בשוק המקומי. אנו גאים על ההצטרפות לבורסה בתל אביב. נמשיך להוביל את תחום האנרגיה המתחדשת ולהביא את החברה לגבהים חדשים."

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה כי: "ענף הקלינטק בבורסה צומח בקצב מהיר ומבטא את העניין ההולך וגובר בתחום זה. אנו שמחים לראות כי חברות הקלינטק מגיעות לבורסה כמקור לגיוסי ההון עבורם ובכך מאפשרים לציבור הישראלי להיות חלק מהצלחת הענף הצומח בישראל. לאור התפתחות הענף, הבורסה השיקה בנובמבר האחרון את מדד הקלינטק ולאחרונה אף הושקו מוצרי השקעה על המדד. אנו מאחלים לחברה המשך הצלחה ושתמשיכו לצמוח לטובת המשקיעים והמשק הישראלי כולו ולטובת עולם ירוק יותר עבור כולנו."


x