נשיא לשכת סוכני הביטוח מודיע כי בכוונתו להקדים את הבחירות ללשכה - מה אומרים באופוזיציה ?

נשיא לשכת סוכני הביטוח, ליאור רוזנפלד, הודיע היום, יום ב' כי בכוונתו לפעול להקדמת הבחירות לנשיאות הלשכה המתוכננות כרגע לנובמבר 2021

 

 
ליאור רוזנפלד נשיא הלשכה צלם עמי ארליך	ליאור רוזנפלד נשיא הלשכה צלם עמי ארליך
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/02/2021

ליאור רוזנפלד נשיא לשכת סוכני הביטוח מודיע כי בכוונתו לפעול להקדמת הבחירות בלשכה.

נשיא לשכת סוכני הביטוח, ליאור רוזנפלד, הודיע היום, יום ב' כי בכוונתו לפעול להקדמת הבחירות לנשיאות הלשכה המתוכננות כרגע לנובמבר 2021.

רוזנפלד: "לאורך כל שלוש וחצי שנות כהונתי הצבתי תמיד את טובת הלשכה מול עיני. פרנסתם של סוכני וסוכנות הביטוח והשירות לציבור עומד בראש סדר העדיפויות וכך אני בוחר להמשיך ולעשות גם היום.

בסיטואציה שנוצרה בה הוועד המנהל משותק כתוצאה מהתפטרות מספר חברים  אני סבור שצריך לצאת לבחירות חדשות שיאפשרו את מינוי בעלי התפקידים הנדרשים על מנת שיוכלו להמשיך תהליכים שהובלתי לטובת הלשכה בכלל והסוכנים והסוכנות בפרט. על כן, החלטתי לפעול בכל דרך להקדים את הבחירות, אני מקווה שחברי המועצה יגלו אחריות, ישימו את טובת הלשכה מול עיניהם, כמוני, ויצביעו בעד הקדמת הבחירות".

עוד הוסיף רוזנפלד: "מועד הבחירות יקבע על ידי מנגנוני הלשכה ועד לבחירת כל בעלי התפקידים אני וכל בעלי התפקידים נמשיך לשאת באחריות ולפעול בכל ליבינו למען סוכני וסוכנות הביטוח וציבור המבוטחים".

מלשכת סוכני הביטוח נמסר כי ככל הנראה הקדמת הבחירות תהיה בחודשיים בלבד עקב הפרוצדורה הכרוכה בכך.


השביעיית המתנגדים לנשיא הלשכה בוועד המנהל אמרו לפאנדר - אדוויזרלנד הערב כי : "נשיא לשכת סוכני ביטוח נאלץ לעזוב את תפקידו תשעה חודשים לפני תום הקדנציה. תקופת כהונתו של הנשיא הסתיימה טרם זמנה ולא יעזרו לו התרגילים והתעלולים הנכלוליים, תוך הטחת האשמה בציבור גדול של סוכני ביטוח הגונים וישרי דרך" והוסיפו ש"הנשיא נאלץ לפרוש בבושת פנים בשעה שרשם העמותות חוקר את המתרחש בלשכה וסכנת פירוק מרחפת מעל ראשנו." 

עוד אמרו ש"הנשיא פורש, כי שלושה ממחנהו נטשו אותו בימים האחרונים והוא איבד את הרוב האוטומטי על חודו של קול אחד שממנו הוא נהנה ובזכותו הוא פעל הפוך ממנהל תקין. הנשיא פורש כי לא הצליח להביא לאישור הדו"חות הכספיים והמילוליים לשנת 2019 ואחרי שבית הדין הארצי של הלשכה, בשורת החלטות חד משמעיות העמידו אותו במקומו. תם עידן. זו משמעות הודעתו. אנחנו נשארים, לא מוותרים, ונעשה הכל לטובת ציבור הסוכנים ושיקום תדמית הלשכה."



x