קנדה ישראל בוחנת רכישת ציי רכב חשמליים עירונים של סיטי טרנספורמר עברו פרויקט BLUE

הפוטנציאל בעסקה כזו עבור סיטי טרנספורמר יכול להגיע לכ-3 מיליון דולר במהלך שלוש שנים

 

 
צילום: באדיבות קנדה ישראלצילום: באדיבות קנדה ישראל
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2021

פרויקט BLUE, המוערך בשווי של כ- 2.5 מיליארד ₪ בשטח של כ- 150 אלף מ"ר ברוטו ויכלול בין היתר את המטה הבינלאומי של חברת WIX (כ- 3,500 עובדים) ומרכז מסחרי, הצפוי לארח כ- 20 אלף איש ביום לחוויית בילוי מתקדמת של ספורט, אורח חיים בריא, אופנה, לייפסטייל וקולינריה.
קנדה ישראל הכריזה על מהלך חדשני, התומך באסטרטגיית  BETTER & DIFFERENT של החברה, במסגרתו הודיעה על חתימת מזכר הבנות לבחינת הזמנה ושילוב של 200 כלי רכב חשמליים עירוניים זעירים, שפיתחה חברת סיטי טרנספורמר לפרויקט הנדל"ן  של הקבוצה.

סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, יתרון שמאפשר למיליארדי אנשים החיים ועובדים בעיר לחסוך זמן יקר בתנועה בערים עמוסות או בחניה קלה ומהירה במקומות שבהם רכב רגיל, ואף רכב קומפקטי, מתקשים. כאשר הנוסע ברכב מעוניין לחנות או לתמרן במרווח צר במיוחד, הרכב של סיטי-טרנספורמר מסוגל להצר עצמו עד לרוחב של 1 מטר, רוחב המאפשר לו לחנות בנוחות בחניה ברוחב חניית אופנוע, או להחנות 4 רכבים בשטח חניה של מכונית רגילה אחת – חיסכון של עד 75% בשטח החניה.

שוק הרכב החשמלי צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות, ולתפוס נתח של 30% משוק הרכב העולמי עד שנת 2030. כיום, כ- 85% מתנועת כלי הרכב בעולם הנה בתוך ערים, כך שהפוטנציאל לפתרון תחבורה ייחודי לנסיעה בעיר – למחייה, עבודה, קניות או פנאי - הנו עצום ולא ממומש. מסיבה זאת, בסיטי-טרנספורמר פועלים ליזום שיתופי פעולה עם גורמים מובילים בענף הרכב העולמי, עם מובילי פתרונות תעבורה-כשרות עולמיים, ועם גורמים המאכלסים מאות ואלפי עסקים ודיירים הנעים וחיים בעיר.

"אנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה הסינרגטי עם חברת קנדה-ישראל, שיאפשר לנו לספק לעשרות אלפי לקוחות המשרדים והמסחר פתרון ניידות ייחודי וחכם לתנועה וחניה קלים בעיר שטרם נראה בעולם. שירות אותו תעניק קנדה-ישראל כחלק משירותי הערך המוסף, שהיא מעמידה לרשות דיירי ועובדי הפרויקט", לדברי ד"ר אסף פורמוזה, אחד ממייסדי ומנכ"ל סיטי-טרנספורמר, "לקבוצת קנדה ישראל פריסה בינלאומית מרשימה, מתחמי מגורים, מסחר ועסקים בישראל וברחבי העולם, ויכולת להציע שירות ייחודי שחוסך זמן וכסף, כמו גם מעניק איכות חיים משמעותית ללקוחותיהם". מהנהלת סיטי-טרנספורמר נמסר כי להערכתה, ההכנסות הפוטנציאליות מעסקה כזאת, באשר תיחתם, עשויות להגיע לכ- 3 מיליון דולר על פני כ-3 שנים, וכי הרכבים יהיו זמינים כשירות מנוהל בפרויקט מהמחצית השנייה של 2023.

BLUE יהא המתחם הראשון בישראל המיועד לספורט ול-WELLNESS ויכלול תמהיל עסקים ייחודי מעולמות הספורט, אורח חיים בריא, אופנה, לייפסטייל וקולינריה.

במתחם יוקם פארק ציבורי ענק בשטח של כ- 15 דונם ומרפסת גג (ROOFTOP) שתשמש את קהילות הספורט לאימונים מגוונים כמו מתחם נינג'ה, קרוס פיט, קיר טיפוס וחדר כושר.

במסגרת סל השירותים לבאי המרכז המסחרי יינתנו גם שירותי Valet Parking וכן פתרונות תחבורה מתקדמים, ירוקים וחדשניים באמצעות רכבי סיטי טרנספורמר.

"לשיתוף הפעולה החדשני שלנו עם סיטי-טרנספורמר יש פוטנציאל להביא פתרון ייחודי ובעל ערך עצום לקהל בפרויקטים שלנו - רובם בערים מרכזיות בעולם. דור חדש של יכולת ניידות עירונית שמשלב את הייחודיות והחוזקות של שתי החברות יחד", אמר ברק רוזן הבעלים של קבוצת קנדה-ישראל. "האסטרטגיה שלנו – Better & Different באה גם כאן לידי ביטוי בשיתוף הפעולה הזה.

מיזמי הנדל"ן הפרטי והמסחרי שלנו ידועים בעולם כחדשניים ופורצי דרך, והיתרונות של רכבי סיטי-טרנספורמר משתלבים בצורה מושלמת ותומכת באסטרטגיית החברה שלנו להעניק ללקוחות ולדיירים שלנו פתרון שאין שני לו לחיסכון בזמן וכסף בתנועה ירוקה, יעילה, זולה ומהירה ברחבי העיר".

x