לקראת תוצאות הרבעון הרביעי של ZOOM || מי מחזיק במנייה?

לקראת ההכרזה ביום שני הקרוב היום בשעה 16.00 על תוצאות הרבעון הרביעי של זום וסיומה של שנת הכספים, הנה קצת חומר רקע שיכול לסייע ולתמוך בסיקור שאולי מתוכנן

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2021

לקראת ההכרזה ביום שני הקרוב היום בשעה 16.00 על תוצאות הרבעון הרביעי של זום וסיומה של שנת הכספים, הנה קצת חומר רקע שיכול לסייע ולתמוך בסיקור שאולי מתוכנן.

נקודות מרכזיות:

○ לזום פוטנציאל צמיחה מתמשך: המשך הזדמנות לצמיחה לתמיכה בכוח העבודה ההיברידי החדש

○ זום מצויידת בחזון מרחיק לכת ומפת דרכים לעתיד - מעבר להיותה ״אפליקציה״... זום היא פלטפורמה עם הצעות מגוונות למספר גדול של קהלים, בינהם משתמשי זום באשר הם, עסקים, מפתחים ועובדים מרחוק.

סקירת שנה - רקע

זום צמחה מפלטפורמה עסקית והפכה לחלק מרכזי בחיי היומיום, כשהיא ממשיכה להציג תכונות חדשות שמתגברות ומעצימות את חוויית המשתמש. במהלך השנה האחרונה הציגה זום תכונות אבטחה חדשות, כולל הצפנה מקצה לקצה עבור משתמשים בחינם ובתשלום. עבור משתמשים בודדים, זום הוסיפה  תכונות חדשות שהופכות את פגישות הזום לקלות יותר בשימוש ומהנות יותר, כמו רקעים וירטואליים ופילטרים.

אבני דרך השנה:

● זום מכריזה על זמינות של חדרי זום 'לעבודה מכל מקום ובכל מקום׳

○ עם התפוצה הרחבה ביותר של מודל העבודה ההיברידי, זום הודיעה על מספר חידושים שעונים על צרכי  המעסיקים והעובדים בעולם החדש, תוך שהיא מתחשבת בצרכיהם העתידיים - בין אם מדובר בצ'ק-אין וירטואלי בקבלה, בהעברת פרוטוקולי בטיחות, או בהצגת סטטוס בטיחות בחדרי הישיבות - עוד לפני שהמשתתפים במקום אפילו נכנסים לחדר.

● זום מגיעה למעל מיליון משתמשי Zoom Phone (בקרוב בישראל)

○ תוך פחות משנתיים החברה הגיעה מאפס למעל מיליון משתמשים מורשים בפתרון טלפוניית הענן של זום. כיום, ארגונים סביב העולם לא צריכים להסתפק בשירותי טלפוניה מסורתיים, אלא יכולים לבחור בפתרון שתפור לפי צרכיהם.

● זום מוכרזת כמובילה בשני ריבועי קסם של גרטנר 2020: פתרונות לפגישות ותקשורת אחידה כשירות (UCaaS)

○ חברת האנליסטים גרטנר בחרה בזום כמובילה ברבעון הקסם של ׳פתרונות פגישות לשנת 2020׳, וכן למובילה בתחום ׳תקשורת אחידה כשירות׳. הדו"ח עבור פתרונות פגישות הדגיש את האימוץ הרחב של זום בשוק הגלובלי ומערך התכונות החזק המתאים למגוון מקרי שימוש. הדו"ח עבור UCaaS הדגיש את שיפורי האבטחה של זום, מבחר רחב של מכשירי Zoom Rooms ושיפורי צ'אט משמעותיים כנקודות חוזק מרכזיות.

לא משנה איך תרצו להתחבר, פלטפורמת זום נמצאת שם

זום המשיכה להתפתח כדי לענות על צרכי הלקוחות, והפכה מיישום עסקי לפלטפורמה עסקית ותקשורתית מן המניין. טווח השירותים המלא שלה מאפשר לאנשים להתחבר בכל מקום ומכל מקום שהם רוצים.

● פגישות וצ'אט זום מספקים אפשרות לשיתוף וידאו, שמע ותוכן ב- HD בכל המכשירים הניידים, שולחניים, טלפונים ומערכות חדר הישיבות. צ'אט הוא תכונה של פגישות זום המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות ולשתף קבצים 1-1 או בקבוצות. משתמשים יכולים ללחוץ על "פגוש" מכל צ'אט כדי להתחיל פגישת וידיאו זום מיידית עם משתתפי הקבוצה. ניתן להצפין צ'אט לצורך הגדרות תואמות תקן HIPAA (לתחומי הרפואה והבריאות).

● זום טלפון (בקרוב בישראל) היא מערכת טלפוניה בענן עם כל התכונות הרגילות, הבנויה על פלטפורמת הזום.

● ובינרים בזום מאפשר לעד 100 משתתפי פאנל וידאו להציג שיתוף וידאו, שמע ומסך עם עד 10,000 משתתפים (לצפייה בלבד).

● חדרי זום היא מערכת חדרי הישיבות מבוססת התוכנה של זום. המערכת כוללת ועידות וידאו ושמע, שיתוף תוכן אלחוטי ויומן לוח משולב הפועל על חומרה מהמדף לכל סוג של חלל.

● זירת האפליקציות של זום מאגדת שילובי תוכנה שנבנו על ידי זום ומפתחי צד שלישי, מה שמקל על לקוחות ומפתחים להרחיב את תיק המוצרים של זום עם פונקציות חדשות.

● זום לבית הוא משפחה של מכשירי תוכנה וחומרה All-in-One לעבודה מרחוק ולעבודה היברידית.

● OnZoom הוא פיתרון לעסקים קטנים שמאפשר להם לארח אירועים בזום (בקרוב בישראל).

● אפליקציות זום הן אפליקציות בהן ניתן להשתמש בפלטפורמת זום כדי לעזור בשיפור הפרודוקטיביות ויצירת חוויות מרתקות יותר. לא צריך יותר לעבור בין יישומים מרובים בשולחן העבודה שלך.

● זום לממשל מספק וידאו עקבי ואמין באיכות גבוהה, גם בסביבות רוחב פס נמוך, כך שמשרדי ממשלה וסוכנויות יכולים להפחית עלויות, לשפר את היעילות, לשפר את שיתוף הפעולה הפנימי ולהרחיב את השירות לאזרחים.

קרנות נאמנות שמחזיקות את ZOOM VIDEO COMMUNICATIONS

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

כמות ניירות

סוג

פסגות פארטו

2.48%

118577

75

מניות חו'ל

אנליסט אלפא ביתא גמישה

1.55%

34782.6

22

מניות חו'ל

אנליסט אלפא ביתא 20/80

0.24%

6324.11

4

מניות חו'ל


x