מנורה מבטחים משיקה שירות חדשני לזיהוי מקוון בשיתוף עם TechSee

השירות יאפשר לראשונה בישראל אימות וזיהוי לקוחות באופן מקוון במעמד משיכת כספי פנסיה וגמל

 

 
טל לנגבי אברהם, צילום: יעל צור טל לנגבי אברהם, צילום: יעל צור
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/03/2021

מנורה מבטחים מאמצת טכנולוגיה חדישה לתמיכה חזותית במבוטחים ומשיקה לראשונה בישראל שירות חדש, המאפשר אימות וזיהוי לקוחות באופן מקוון במעמד משיכת כספי פנסיה וקופות גמל. השירות הייחודי מהווה חלק מאסטרטגיית המעבר לדיגיטל של החברה תוך הטמעת טכנולוגיות מתקדמות המפותחות על ידי סטרטאפים ישראלים.
 
כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית, חברת מנורה מבטחים, שבבעלותה קרן הפנסיה הגדולה בישראל, אימצה את הטכנולוגיה החדשנית של חברת TechSee במטרה לייעל את שלב אימות וזהות המבוטח בתהליך משיכת כספי הפנסיה וקופות הגמל. השירות מאפשר לנציגי החברה לזהות את הלקוח מרחוק באמצעות מצלמת הסמארטפון שלהם, ללא צורך במפגש פיזי.
 
על מנת למנוע מקרים של הונאת זהות, תהליך זיהוי המבוטח הינו רב שלבי הכולל בין היתר אימות זהותו ופרטיו האישיים. התהליך שכלל בחלק מהמקרים שליחת שליח לבית המבוטח על מנת שיאמת את זהות המבוטח אל מול תעודת זהות, עבר, בין היתר, למרחב הוירטואלי ומאפשר אימות נתונים בזמן אמת ותיעודם, באמצעות תמיכה חזותית.

סנדרה אורן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל, ומנהלת אגף תפעול: "השירות החדש מאפשר לבצע הזדהות של הלקוח מרחוק עם אינטראקציה פשוטה ומהירה בעזרת הסמארטפון של העמית, ובכך מאפשר פעולות ללא צורך של אמצעי זיהוי פרונטליים או עיכובים בביצוע התהליך. פתרון זה מתווסף לשורת פתרונות ממוכנים ודיגיטליים שהשקנו בשנה האחרונה שהמטרה העיקרית שלהם זה שיפור חווית השירות ללקוח".


x