קרן הריט - אזורים Living מסכמת את 2020 עם רווח של 70 מיליון שקלים

הרווח משקף תשואה של 11% להון בעת ההנפקה בתחילת 2020

 

 
ערן ענבים קרדיט ליאור גרונדמןערן ענבים קרדיט ליאור גרונדמן
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/03/2021

נתוני אחזקות במניית ריט אזורים ליוי


על פי נתוני אתר FUNDER,
7 קרנות נאמנות מחזיקות במניית  ריט אזורים ליוי בהיקף של 2.42  מיליון שקל



להלן כל הקרנות המחזיקות במניה 



להלן שינוי אחזקות קרנות הנאמנות במניית  ריט אזורים ליוי על-פי נתוני FUNDER-MVF




הקרן מציגה צמיחה משמעותית בהיקפי הפעילות והנכסים – הון עצמי בהיקף של כ-720 מיל' ₪ וכ-1500 יחידות דיור בשלבי בשלות שונים 

קרן הריט אזורים Living, מקבוצת אזורים, המתמחה בדיור להשכרה לטווח ארוך, מסכמת את שנת 2020 עם צמיחה משמעותית בהיקף הפעילות. ההון העצמי של הקרן צמח לכ-720 מיל' ₪ כתוצאה מההנפקה לציבור והרווח שיצרה במהלך השנה, במקביל רשמה הקרן גידול בסך הנכסים לכ-1.3 מיליארד שקלים ובהיקף יחידות הדיור בשלבי בשלות שונים לכ-1500 יח"ד. הרווח הנקי של הקרן הסתכם בכ-70 מיל' ₪ המשקף תשואה על ההון של כ- 11% (ביחס להון לאחר ההנפקה). לקרן יתרות מזומנים של כ-280 מיליון ₪ המיועדות לעסקאות חדשות.

הרווח לשנת 2020 נובע בעיקרו מעליית שווי הוגן, בעקבות התקדמות הביצוע של הפרויקטים שבשלבי הקמה מתקדמים באור יהודה וראשון לציון. הפרויקטים בראשון לציון ובאור יהודה כוללים כ-600 יח"ד המיועדות להשכרה לטווח ארוך, שיווק הדירות החל בשבועות האחרונים והפרויקטים צפויים להתאכלס במהלך הקיץ הקרוב.

כיום, הפורטפוליו של החברה כולל 8 פרויקטים בשלבים שונים בהיקף כולל של כ-1,500 דירות, ביניהם פרויקט בשכונת ט"ז החדשה באשדוד שאוכלס לפני כשנתיים וחצי, שני פרויקטים שכאמור יצאו לאחרונה לשיווק בשכונות "בית בפארק" באור יהודה ו"הרקפות" בראשון לציון, פרויקט שנמצא בשלבי תכנון ומיועד למגורי סטודנטים בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, פרויקט נוסף שנרכש לפני כחודשיים בשכונת פארק הים בבת ים, פרויקט בשכונת כפר שלם בתל-אביב, פרויקט בחיפה, המורכב מארבעה מתחמי משנה - שלושה מהם ממוקמים במתחם קמפוס הנמל בעיר התחתית בחיפה ואחד בשכונת בת גלים.

כמו כן, פרויקט נוסף בשכונת אגמים החדשה באשקלון בו זכתה החברה במסגרת מכרז של החברה הממשלתית "דירה להשכיר". Living מבית אזורים מתכננת להרחיב את הפורטפוליו הקיים ושואפת להגיע להיקף פעילות של אלפי יח"ד. 

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living מסר: “אנו שמחים לסכם שנה ראשונה של פעילות הקרן אזורים LIVING כחברה ציבורית, במהלכה הרחבנו באופן משמעותי את בסיס הפעילות במטרה להגיע להיקף של אלפי יח"ד ומיצובה של הקרן כמובילת שוק הדיור להשכרה בישראל. כאשר כבר במהלך שנת 2021 תגיע הקרן למסה קריטית של מאות יח"ד מושכרות ומנוהלות. אנו חווים צמיחה משמעותית בתחום הדיור להשכרה הקונצרני וגילוי עניין רב, הן מצד המשקיעים ושחקני הנדל"ן והן מצד קהל השוכרים אשר מתחיל לזהות את היתרונות המשמעותיים שדיור להשכרה קונצרני מייצר לו".

x