מנכ"ל בנק ישראל לשעבר, חזי כאלו, מצטרף לקרן ההון-סיכון SIBF

קרן ההון-סיכון SIBF (South Israel Bridging Fund), בראשות אור בן-שושן, הודיעה היום על הצטרפותו של מנכ"ל בנק ישראל לשעבר, חזי כאלו, לוועדה המייעצת של הקרן. בנוסף לתפקידו כחבר הוועדה המייעצת, יכהן גם כחבר דירקטוריון בחברות הפורטפוליו של הקרן, מטעמה

 

 
חזי כאלו, צלם: אלעד אקרמןחזי כאלו, צלם: אלעד אקרמן
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/03/2021

קרןההון-סיכון SIBF  (South Israel BridgingFund),בראשות אור בן-שושן, הודיעה היום על הצטרפותו של מנכ"ל בנק ישראל לשעבר, חזיכאלו, לוועדה המייעצת של הקרן. בנוסף לתפקידו כחבר הוועדה המייעצת, יכהן גם כחברדירקטוריון בחברות הפורטפוליו של הקרן, מטעמה.

בחודש ספטמבר2020 סיים כאלו את תפקידו כמנכ"ל בנק ישראל לאחר 12 שנים. כאלו יצטרף לחברי הוועדההמייעצת של קרן SIBF, תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר, ד"ר אתי לוצאטו, שותפה מנהלתבקבוצת לוצאטו, ד"ר גדעון שטיין, ה-CTO לשעבר של מובילאיי, ופרופ' אריאל שמיר, דיקןביה"ס למדעי המחשב במרכז הבינתחומי בהרצליה.  

אור בןשושן, השותף המנהל של הקרן,"אנו שמחים עלהצטרפותו של חזי לשורות SIBF, הן בתפקידו בוועדההמייעצת והן כחבר דירקטוריון מטעם הקרן. חזי מגיע עם רקע רלוונטי עשיר לנושאיםשהקרן משקיעה בהם. אין לנו ספק שניסיונו רב השנים במערכת הפיננסית, מערכות מידע ומערכת הבטחון, יתרום תרומה משמעותית לקרןולחברות הפורטפוליו שלה לצמוח ולפרוץ לשווקים חדשים"

חזי כאלו, "מחשבה פורצת דרך ועשייה כחול לבן היו מאז ומתמיד חלק מאבני הדרךשל אומת הסטארטאפ. כמי שהוביל פרוייקטים רבים של מחשוב והקמת מאגרי מידע לאומייםאני מכיר מקרוב את חשיבות האנליזה והשמירה על המידע, כמו גם ניהול בכליםטכנולוגיים מתקדמים. אחרי היכרות מעמיקה עם המודל החדשני של הקרן ופעילותה,והאנשים העומדים בראשה, אני שמח להצטרף לעשייה. אני מודה לקרן SIBF על ההזדמנות להמשיך ולקדם ערכים אלו בכלל ואת תעשיית ההייטקהישראלית בפרט. "


x