תדהמה בלשכת סוכני הביטוח, נשיא הלשכה ליאור רוזנפלד התפטר

האם יוסי אנגלמן, סגן הנשיא והמתנגד הגדול של רוזנפלד יהיה נשיא זמני?

 

 
ליאור רונזפלד צילום פאנדר עמי ארליךליאור רונזפלד צילום פאנדר עמי ארליך
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/03/2021

תדהמה בלשכת סוכני הביטוח

נשיא הלשכה ליאור רוזנפלד התפטר!  האם יוסי אנגלמן, סגן הנשיא והמתנגד הגדול של רוזנפלד יהיה נשיא זמני?  


נשיא לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד הודיע לפני כשעה על התפטרותו החל ממחר מתפקידו ומתפקיד יו"ר הוועד המנהל. בכך מסתיים מאבק ממושך בינו לבין קבוצת מתנגדים בוועד המנהל של הלשכה, שלאחרונה גם הפך לרוב בוועד.
המפתיע הוא שבעקבות התפטרותו של רוזנפלד, מי שימונה לנשיא זמני עד הבחירות שאמורות להתקיים בנובמבר הוא המתנגד הגדול שלו, אם לא יוקדמו. ראיון בלעדי עם יוסי אנגלמן פרסמנו בגיליון AdvizerLand האחרון שם אמר "אנחנו לא אופוזיציה אנחנו שומרי הסף"

מלשכת סוכני הביטוח נמסר:

"פעילות הלשכה תמשיך בהתאם לתקנון ולנהלים. לאחר בחינת כלל ההיבטים והמשמעויות הכרוכות בהקדמת הבחירות תפרסם הלשכה מועד לקיומן של הבחירות לנשיאות ולמוסדותיה. סגן נשיא הלשכה יוסי אנגלמן ימלא את מקומו עד קיומן של הבחירות.


בישיבת המועצה שהתקיימה היום, יום ב', 8.3.21,  בראשות סו"ב מקסים דרעי, הודיע נשיא לשכת סוכני הביטוח, ליאור רוזנפלד על התפטרותו, 

בנוסף על הודעת ההתפטרות של הנשיא הודיעו על התפטרותם גם יו"ר הוועדה האלמנטרית ישראל גרטי, יו"ר הוועדה הפנסיונית אייל פז, יו"ר וועדת הרווחה מאיר רוטנברג ויו"ר ליסוב החברה הכלכלית, צביקה ויינשטיין

בפנייה לחברי וחברות הלשכה אמר נשיא הלשכה היוצא: "רק טובת הלשכה עומדת לפני, אני מסתכל אחורה בגאווה על שלוש וחצי שנים של עשייה והצלחות. אני משאיר לשכה חזקה ומשפיעה."

בישיבת המועצה הוחלט גם על אישור מינויו של סו"ב משה לבהר לתפקיד יו"ר ועדת הכספים. לבהר, 63, נ+3, מתגורר בראשון לציון, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך, לשעבר חבר מועצת עיריית ראשון לציון ובעל סוכנות ביטוח עצמאית. 
סו"ב מקסים דרעי יו"ר במועצה: "אני מברך את סו"ב משה לבהר על מינויו ואישורו במועצה הארצית ליו"ר וועדת הכספים. זהו תפקיד חשוב מאין כמוהו ובחירה של האיש הנכון במקום הנכון. יו"ר הוועדה הינו שומר סף לבחינת הוצאות הלשכה וניהול תקין של מערך הכספים.
בהצלחה לך וללשכת סוכני הביטוח בישראל".

יו"ר הוועדה לביטוח אלמנטרי, ישראל גרטי, הודיע על התפטרותו. במכתב ההתפטרות שלו לרוזנפלד, כתב גרטי: 

לכבוד

סו״ב ליאור רוזנפלד , יו״ר ועד מנהל לשכת סוכני ביטוח

הנדון: סיום תפקידיי בלשכה

לפני כארבע שנים נקראתי לדגל, התבקשתי על ידי סוכנות וסוכנים לבוא ולשקם את הלשכה ולהוציא אותה לדרך חדשה. דרך שמונעת מאינטרס אחד, יחיד ומשותף לכולנו - קידום מעמד ופרנסת הסוכן!
אין הדרך הייתה פשוטה, נלחמנו ברפורמות ורגולציות לא הוגנות, הפיכת חברות שונות לישירות, ניהלו את הלשכה במשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל.
אני גאה מאוד בעשייה המרובה שלי ושל חברי, לקידום מעמד הסוכן. גם ביום שאחרי הלשכה, לא אנוח עד שהסוכנים יקבלו את המעמד הראוי להם כמקצוענים בתחומם המטיבים עם הלקוח.
לפעמים בחיים רצון זה לא הכל.
בתקופה האחרונה הבנתי דבר חשוב. אינני פוליטיקאי!
לא אשתוק כשמנסים לפגוע בסוכנים בשם אינטרס אישי כזה או אחר, לא אתן לרמוס את כבודם של אחרים עבור תפקיד כזה או אחר.
עצוב לי באופן אישי שהשיח בלשכה כבר מזמן לא ענייני ומונע בעיקר מאגו.
לכן, אני בוחר לקחת צעד אחורה ולצאת מחוץ ללשכת סוכני הביטוח.
סוכנים וסוכנות יקרים, אינני מתכוון לרוץ עם רשימה כזאת או אחרת. בקשה אחת לי אליכם - בואו נבחר במי ששומר על שיח מכבד, בואו נבין שלכולנו אינטרס משותף וכולנו נלחמים באותה מלחמה.
אני מסיים בזאת היום את תפקידי, ומאחל לבאים אחרי עניין ,משמעות והצלחה בתפקיד. מאחל לכולכם בריאות איתנה, הצלחה ועדיין פה להתייעצות ועזרה מקצועית.

שלכם, מכל הלב,
ישראל גרטי.

הודעת ליאור רוזנפלד:




x