המועמד לנשיאות, שלמה אייזיק, מבקש להקדים את הבחירות לנשיאות לשכת סוכני ביטוח

שלמה אייזיק כתב היום אגרת לסוכני הביטוח בה הוא קורא להקדמת הבחירות ולשימור הסטטוס קוו עד לבחירות

 

 
שלמה אייזיק צילום סטודיו עדיףשלמה אייזיק צילום סטודיו עדיף
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/03/2021

הקדמת הבחירות לנשיאות

המועמד המוביל במרוץ לנשיאות לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק כתב היום אגרת לסוכני הביטוח בה הוא קורא להקדמת הבחירות ולשימור הסטטוס קוו עד לבחירות. 

לכתב פאנדר-אדוויזרלנד נודע כי על הפרק עומדת הצעה לשינוי התקנון לפיה כל מהלך משמעותי של הנשיא צריך לעבור אישור המועצה הארצית. 

להלן המכתב שנשלח לסוכנים:

"קול קורא" - לסוכנות ולסוכנים חברי לשכת סוכני הביטוח

כפי שהודעתי במספר הזדמנויות, אני מתמודד על נשיאות לשכת סוכני הביטוח על מנת להוביל אותה ב- 4 שנים שלאחר הבחירות הקרובות לנשיאות ולמוסדות הלשכה. 

בכוונתי להביא ללשכת סוכני הביטוח אווירה חדשה ורעננה של אחדות והתמקדות במטרות ובאתגרים שיקדמו וישרתו אך ורק את האינטרסים המקצועיים והתדמיתיים של סוכני הביטוח העצמאים. מי שמסתכל אחורה נכון לו עבר מפואר....אני מתכוון להסתכל קדימה למען עתידנו המקצועי והעסקי ועל מנת לדאוג ולוודא שסביבת העבודה העסקית והתדמיתית יאפשרו לנו להתפרנס בכבוד, לצמוח ובנוסף יאפשרו לנו לקלוט המוני סוכנים חדשים לתעשיית הביטוח. אעשה ככל יכולתי על מנת שעתידם של ילדי העוסקים בביטוח יובטח ופרנסתם תהיה מכובדת.

אגיע לניהול הלשכה אחרי לא מעט התלבטויות וויתורים לא פשוטים כאשר, כאמור, האינטרסים העומדים לנגד עיני הינם ה אינטרסים של סוכני הביטוח העצמאיים. אני מאמין שחשוב ששוק הביטוח, שאנו חלק מרכזי בו, יצמח וישגשג, אנו לא שחקן יחיד. אנהל את הלשכה עפ"י עקרונות של שיתוף פעולה ו"מוח קולקטיבי", אכפתיות, הוגנות, מסירות, הקשבה וכמובן מנהל תקין. 

אני מביא איתי ניסיון רב ביותר בניהול מערכות מורכבות, ניהול מערכות ציבוריות, והכרה מצוינת של הסביבה העסקית שלנו .

במצב הנוכחי שנוצר בלשכת סוכני הביטוח, אין אפשרות לקיים לשכה שתשרת את האינטרסים של הסוכנים, אנחנו תקועים!!! ומצבנו רק מחמיר. על מנת "להעביר את המקל" לקדנציה הבאה והקרובה, במינימום נזקים ורעשים, אני מבקש מכל החברות והחברים ומהקברניטים בעת הזו :

1. לעשות את כל הנדרש על מנת שהבחירות לנשיאות הלשכה ולמוסדות הלשכה יהיו במועד אחד ובדחיפות האפשרית.

2. להפסיק עם כל ההכפשות וההשמצות במדיות השונות ובקבוצות השונות – זה פוגע בכולנו וגורר אותנו למקומות נמוכים ולא ראויים.

3. לשמור על הסטטוס -קוו הקיים ולא לבצע, שום שינוי תקנוני ופרסונלי, זה יהיה לשיקול הקדנציה הבאה בלבד (והיא קרובה...). לדעתי, כל שינוי בסטטוס -קוו הקיים רק יזיק ללשכה ולהתנהלותה וגורר אוטומטית התערבות בניהול של הקדנציה הבאה.

יש לנו לשכה אחת, גילדה מקצועית אחת ואפעל להעצמתה וצמיחתה. אדאג שהלשכה תשמש "מנוע" שמקדם את האינטרסים של ציבור הסוכנות והסוכנים.

אני מזמין את כולכם, כאן ועכשיו, להצטרף ולתמוך למען עתידנו המקצועי והעסקי!

תודה רבה ובהצלחה
שלכם
שלמה אייזיק
x