לשכת סוכני הביטוח מקימה קרן לסיוע לסוכנים וסוכנות שנפגעו בקורונה

יוסי אנגלמן, מ"מ נשיא לשכת סוכני הביטוח: "הדאגה שלנו בלשכת סוכני הביטוח היא בראש ובראשונה פרנסתם ועתידם של הסוכנים והסוכנות בעיקר לאור השנה הקשה שעברה על כלל המשק, היכולת שלנו לסייע היא קריטית בימים אלו"

 

 
אימיג` dreamstimeאימיג` dreamstime
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/03/2021

הועד המנהל  של לשכת סוכני הביטוח החליט פה אחד על הקמת קרן סיוע לסוכנים וסוכנות המיועדת לאלו שנפגעו מהקורונה או מצב שהעסק שלהם נמצא במשבר כלכלי עמוק. הקרן שבראשה תעמוד ועדה הכוללת את יור המחוז אליו משתייך הסוכן שמבקש עזרה מקצועית וכן יו"ר ועדת רווחה,סגן נשיא,יור סניפים ומחוזות וחבר ועד מנהל או יו"ר הועדה הבינדורית בהתאם לצורך. הקרן תפעל על פי תקנון שיקבע מי זכאי לסיוע. הסיוע יהיה בעקר בליווי העסק עם יועצי הלשכה ( בעקר יעוץ משפטי,יעוץ כלכלי, ארגוני, מנטורי,יעוץ וליווי בינדורי),על מנת לשפר את מצבו. הקרן תרכוש שעות יעוץ.  

תקציב הקרן יהיה 1.2 מליון שח כאשר החלוקה תיהיה שני שליש מחברות הביטוח ושליש מכספי הלשכה. צפי לסיום כל התהליכים להקמת הקרן וגיוס הכספים הנדרשים עד סוף מאי 2021.

יוסי אנגלמן, מ"מ נשיא לשכת סוכני הביטוח:

"הדאגה שלנו בלשכת סוכני הביטוח היא בראש ובראשונה פרנסתם ועתידם של הסוכנים והסוכנות בעיקר לאור השנה הקשה שעברה על כלל המשק, היכולת שלנו לסייע היא קריטית בימים אלו".

זוהי ההחלטה המשמעותית הראשונה שקיבל הועד המנהל בראשותו של יוסי אנגלמן.

x