הנהלת קבסיר אדיוקיישן פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה

החברה היא אחת מ-31 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה בתל אביב מתחילת השנה ומצטרפת לענף הטכנולוגיה לתת-ענף תוכנה ואינטרנט, הכולל 25 מניות בשווי כולל של כ-76 מיליארד שקל

 

 
הנהלת קבסיר אדיוקיישןהנהלת קבסיר אדיוקיישן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/03/2021

הנהלת קבסיר אדיוקיישן פתחה  אמש את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך.
החברה היא אחת מ-31 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה בתל אביב מתחילת השנה ומצטרפת לענף הטכנולוגיה לתת-ענף תוכנה ואינטרנט, הכולל 25 מניות בשווי כולל של כ-76 מיליארד שקל.

קבסיר הוקמה ב- 2014 ופועלת בתחום טכנולוגיית הלמידה המקוונת עם למעלה מ- 2,400 קורסים ובלמעלה מ- 260 אוניברסיטאות באנגליה ובארה"ב. החברה מתמקדת בהוראה אקדמית מקוונת אישית ומותאמת לסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי העולם את מקצועות המדעים.

החברה פיתחה מערכת לניהול תוכן המאפשרת לה להתאים את התכנים שהיא פיתחה לאלפי קורסים, באמצעות סרטוני וידאו קצרים שיצרה לצד חוברות תרגול.

החברה גייסה בדרך של הצעה לא אחידה לגופים המוסדיים ובדרך של הצעה אחידה לציבור באמצעות מניות וסדרת כתבי אופציה סכום של כ-75 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-213 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת מאי 2021, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק ות"א-טכנולוגיה.

איתי קופל, מנכ"ל קבסיר אמר: "הפיכת החברה לחברה ציבורית היא אבן דרך משמעותית בחיי החברה, ששמה לה למטרה  להיות חברה מובילה בתחום ה-Online Education. זהו הישג גדול מאוד עבורנו ואנו מאמינים שזאת הדרך קדימה. ההנפקה היא הצעד הראשון שלנו בשוק ההון ובהחלט לא האחרון. לפני כשבועיים סיימנו את מהלך גיוס ההון. בהנפקה לקחו חלק גדול של גופים מוסדיים מהמובילים בישראל ואנו מודים להם על האמון הרב שנתנו בחברה ובהנהלת החברה. 

החזון שלנו בחברת קבסיר אדיוקיישן, הוא לאפשר לכל סטודנט או סטודנטית הלומדים מדעים באקדמיה למקסם את הפוטנציאל והיכולות שלהם. משבר הקורונה האיץ תהליכים רבים בתחום ה- online education והתקופה מהווה הזדמנות אדירה לחברות כמונו, עם יכולות טכנולוגיות המאפשרות צמיחה מהירה. אנו תקווה כי המשקיעים הקיימים והחדשים יהנו מההשקעה בחברה. נעשה כל שביכולתינו להצלחת החברה".

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "אנו מאחלים להנהלת החברה, לעובדיה הצלחה רבה. נגיף הקורונה העלה על סדר היום את כל נושא הלמידה המקוונת, והמחיש את חשיבותו, מתלמידי בית ספר ועד לסטודנטים ברחבי העולם. אין ספק שלמידה מקוונת מאפשרת לכולנו ללמוד מכל מקום בעולם ואנו מאחלים לחברה הצלחה כחברה ציבורית שתתפתח, תצמח ותאפשר לסטודנטים ברחבי העולם את המשך הלימוד מרחוק ובנוסף אף תאפשר לציבור להיות חלק מהצלחת החברה."

x